FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZAPAŽEN NASTUP HRVATSKE NA MUENCHENKOM TURISTIČKOM SAJMU

MUENCHEN, 19. veljače (Hina) - Interes Nijemaca za putovanje u Hrvatsku veći je za oko 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a povećano zanimanje njemačkih turista i organizatora putovanja vidiljivo je i po posjećenosti hrvatskih štandova na 32. međunarodnom turističkom sajmu CBR 2001. u Muenchenu, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić.
MUENCHEN, 19. veljače (Hina) - Interes Nijemaca za putovanje u Hrvatsku veći je za oko 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a povećano zanimanje njemačkih turista i organizatora putovanja vidiljivo je i po posjećenosti hrvatskih štandova na 32. međunarodnom turističkom sajmu CBR 2001. u Muenchenu, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić.#L# Predstavljanje hrvatskog turizma na muenchenskom turističkom sajmu izuzetno je zapaženo i od širokog kruga posjetitelja i od struke, čemu je pridonijela i nova koncepcija izložbenog prostora koja upućuje na temeljne vrijednosti hrvatskog turizma - čisto more i okoliš, rekao je Bulić. Samo u prava četiri dana sajma podijeljeno je više od šest tisuća različitih brošura i cjenika, a najveći interes posjetitelji su pokazali za camping i nautičku ponudu Hrvatske, dodao je. Veliki interes za Hrvatsku pokazuju i članovi njemačkog autokluba ADAC-a s kojim Hrvatska svake godine potpisuje ugovor o kontroli kvalitete i čistoće mora. Bulić je napomenuo kako se za danas predviđeno potpisivanje tog ugovora sa ADAC-om za 2001. zbog obveza ministrice turizma odgađa za početak ožujka kada će se u Berlinu održati najveća svjetska turistička burza. Na ovogodišnjem muenchenskom sajmu Hrvatska se predstavlja na dva štanda. Na tzv. otočnom, kojeg su po najmodernijim kriterijima sajamskog izlaganja projektirali Zlatan Vrkljan i Luka Mjeda i koji je prvi put promoviran u Muenchenu, prezentira se turistička ponuda općenito, te na drugom štandu nautička ponuda Hrvatske. Na oba štanda svakodnevna vlada velika živost, a održavaju se i različita događanja od poslovnih susreta, nastupa hrvatskih folklornih skupina do degustacija hrvatskih vina i sireva. U suradnji sa HTZ-om Hrvatsku na sajmu predstavljaju turističke zajednice Istarske, Primorsko-goranske, Zadarske i Splitsko- dalmatinske županije, Croatia Airlines i Udruga nautičkog turizma Hrvatske. Muenchenski sajam CBR 2001. vodeći je njemački međunarodni sajam ponude turističkih destinacija, camping - caravan opreme te plovila i tehnike u nautici, a ove se godine na 77 tisuća četvornih metara, u sedam hala, predstavlja 1.070 izlagača iz 53 zemlje svijeta. Otvoren je za široku publiku do 25. veljače, a kako se saznaje od direktora za odnose s medijima i javnost muenchenskog sajma Jozefa Sickingera, samo u prva tri dana sajam je obišlo oko 150 tisuća posjetitelja. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙