MUENCHEN, 19. veljače (Hina) - Interes Nijemaca za putovanje u Hrvatsku veći je za oko 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a povećano zanimanje njemačkih turista i organizatora putovanja vidiljivo je i po posjećenosti hrvatskih
štandova na 32. međunarodnom turističkom sajmu CBR 2001. u Muenchenu, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić.
MUENCHEN, 19. veljače (Hina) - Interes Nijemaca za putovanje u
Hrvatsku veći je za oko 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a
povećano zanimanje njemačkih turista i organizatora putovanja
vidiljivo je i po posjećenosti hrvatskih štandova na 32.
međunarodnom turističkom sajmu CBR 2001. u Muenchenu, izjavio je
direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Niko Bulić.#L#
Predstavljanje hrvatskog turizma na muenchenskom turističkom
sajmu izuzetno je zapaženo i od širokog kruga posjetitelja i od
struke, čemu je pridonijela i nova koncepcija izložbenog prostora
koja upućuje na temeljne vrijednosti hrvatskog turizma - čisto more
i okoliš, rekao je Bulić.
Samo u prava četiri dana sajma podijeljeno je više od šest tisuća
različitih brošura i cjenika, a najveći interes posjetitelji su
pokazali za camping i nautičku ponudu Hrvatske, dodao je.
Veliki interes za Hrvatsku pokazuju i članovi njemačkog autokluba
ADAC-a s kojim Hrvatska svake godine potpisuje ugovor o kontroli
kvalitete i čistoće mora.
Bulić je napomenuo kako se za danas predviđeno potpisivanje tog
ugovora sa ADAC-om za 2001. zbog obveza ministrice turizma odgađa
za početak ožujka kada će se u Berlinu održati najveća svjetska
turistička burza.
Na ovogodišnjem muenchenskom sajmu Hrvatska se predstavlja na dva
štanda. Na tzv. otočnom, kojeg su po najmodernijim kriterijima
sajamskog izlaganja projektirali Zlatan Vrkljan i Luka Mjeda i koji
je prvi put promoviran u Muenchenu, prezentira se turistička ponuda
općenito, te na drugom štandu nautička ponuda Hrvatske. Na oba
štanda svakodnevna vlada velika živost, a održavaju se i različita
događanja od poslovnih susreta, nastupa hrvatskih folklornih
skupina do degustacija hrvatskih vina i sireva.
U suradnji sa HTZ-om Hrvatsku na sajmu predstavljaju turističke
zajednice Istarske, Primorsko-goranske, Zadarske i Splitsko-
dalmatinske županije, Croatia Airlines i Udruga nautičkog turizma
Hrvatske.
Muenchenski sajam CBR 2001. vodeći je njemački međunarodni sajam
ponude turističkih destinacija, camping - caravan opreme te
plovila i tehnike u nautici, a ove se godine na 77 tisuća četvornih
metara, u sedam hala, predstavlja 1.070 izlagača iz 53 zemlje
svijeta. Otvoren je za široku publiku do 25. veljače, a kako se
saznaje od direktora za odnose s medijima i javnost muenchenskog
sajma Jozefa Sickingera, samo u prva tri dana sajam je obišlo oko
150 tisuća posjetitelja.
(Hina) tam ds