FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NA DUBROVAČKOM MOSTU POČELO NAVLAČENJE ČELIČNE KONSTRUKCIJE

DUBROVNIK, 6. veljače (Hina) - Navlačenjem čelične konstrukcije danas je počeo jedan od najvažnijih i najzahtjevnijih radova na mostu preko Rijeke dubrovačke, dužine 89 metara i težine 420 tona, gradnja kojega je počela potkraj 1998.
DUBROVNIK, 6. veljače (Hina) - Navlačenjem čelične konstrukcije danas je počeo jedan od najvažnijih i najzahtjevnijih radova na mostu preko Rijeke dubrovačke, dužine 89 metara i težine 420 tona, gradnja kojega je počela potkraj 1998.#L# Po riječima inž. Hrvoja Macana uskoro će biti nastavljeno postavljanje i ostalih dijelova čelične konstrukcije, koje će se obavljati s mora. Konstrukcija se navlači preko kuća u kojima sada nitko ne živi te preko ceste koja je zaštićena i natkrivena. Taj vrlo osjetljiv posao obavlja se s velikim tehničkim osiguranjem i nadzorom, reako je inž. Macan. Radovi na dubrovačkom mostu počeli su listopada 1998. prigodnom svečanošću i spuštanjem sonde od nehrđajućeg čelika, a sam početak radova označio je prvi hrvatski predsjednik dr. Franjo Tuđman. Projekt gradnje mosta "Dubrovnik" počeo je još 1980. kad su utvrđivani lokacijski uvjeti i tehnička rješenja, a 1981. osniva se Inicijativni odbor, 1983. potpisuje se samoupravni sporazum o udruživanju rada i sredstava za izgradnju mosta preko Rijeke dubravačke i zapadnog ulaza u grad Dubrovnik. Od tada se rješavaju imovinsko-pravni odnosi, izvode radovi na pristupnim cestama te pregovara o gradnji mosta. Domovinski rat zaustavlja pripreme za gradnju mosta, koje se nastavljaju 1994. Godine 1995. sastavljeno je pismo namjere između hrvatske Vlade i tvrtke "Walter Bau", a 1997. potpisan je sporazum između Vlade, Hrvatske uprave za ceste i tvrtke "Walter Bau" o gradnji mosta. Radovi započeti 1998. različita su intenziteta, na što su utjecale i prirodne nepogode i različiti interesi od sama početka gradnje mosta. Po Macanovim riječima radovi bi trebali biti gotovi u studenome ove godine. To je za oko 2,5 mjeseca duže nego je predviđeno ugovorom, kaže Macan, dodajući da je uzrok tomu dopunski radovi na učvršćivanju temlja i proširenju čelične konstrukcije. Radove na mostu izvodi njemačka tvrtka "Walter Bau" u suradnji sa splitskim "Konstruktorom", a financiranje gradnje mosta i pristupnih cesta uređeno je državnim zajmom u inozemstvu, odnosno novcem iz državnog proračuna. (Hina) hš vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙