FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ANKETA U SLOVENIJI: TELEVIZIJA JOŠ UVIJEK PRIVLAČNIJA OD INTERNETA

LJUBLJANA, 18. siječnja (Hina) - Prosječni Slovenac dnevno pred televizorom provede tri sata, a na internetu oko četiri minute, pokazalo je istraživanje koje je tijekom cijele prošle godine na 8.000 ispitanika u dobi od 10 do 75 godina napravio institut za istraživanje medija "Mediana".
LJUBLJANA, 18. siječnja (Hina) - Prosječni Slovenac dnevno pred televizorom provede tri sata, a na internetu oko četiri minute, pokazalo je istraživanje koje je tijekom cijele prošle godine na 8.000 ispitanika u dobi od 10 do 75 godina napravio institut za istraživanje medija "Mediana". #L# Na dva milijuna stanovnika Slovenija ima gotovo 90.000 internet- priključaka, a njime se koristi dvostruko više korisnika, neki kod kuće neki u poduzeću, a njegova upotreba od 1997. godine u stalnom je porastu, pokazali su rezultati istraživanja predstavljeni u četvrtak na konferenciji za novinare. Osnovni interes medijskih potrošača ipak i dalje privlače najviše televizijske kuće, osobito one sa zabavnim programom, a isti je trend i kod klasičnih tiskanih medija. Tako komercijalna zabavno-informativna POP-Televizija sa 56 posto gledatelja vodi ispred državne televizije Slovenija koja je pala na 42 posto, a najtiražniji list je tabloid "Slovenske novice". Njega redovno čita 300.000 čitatelja, a središnji politički dnevnik "Delo" nešto više od 200.000. (Hina) fl sd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙