LJUBLJANA, 18. siječnja (Hina) - Prosječni Slovenac dnevno pred televizorom provede tri sata, a na internetu oko četiri minute, pokazalo je istraživanje koje je tijekom cijele prošle godine na 8.000 ispitanika u dobi od 10 do 75
godina napravio institut za istraživanje medija "Mediana".
LJUBLJANA, 18. siječnja (Hina) - Prosječni Slovenac dnevno pred
televizorom provede tri sata, a na internetu oko četiri minute,
pokazalo je istraživanje koje je tijekom cijele prošle godine na
8.000 ispitanika u dobi od 10 do 75 godina napravio institut za
istraživanje medija "Mediana". #L#
Na dva milijuna stanovnika Slovenija ima gotovo 90.000 internet-
priključaka, a njime se koristi dvostruko više korisnika, neki kod
kuće neki u poduzeću, a njegova upotreba od 1997. godine u stalnom
je porastu, pokazali su rezultati istraživanja predstavljeni u
četvrtak na konferenciji za novinare. Osnovni interes medijskih
potrošača ipak i dalje privlače najviše televizijske kuće, osobito
one sa zabavnim programom, a isti je trend i kod klasičnih tiskanih
medija. Tako komercijalna zabavno-informativna POP-Televizija sa
56 posto gledatelja vodi ispred državne televizije Slovenija koja
je pala na 42 posto, a najtiražniji list je tabloid "Slovenske
novice". Njega redovno čita 300.000 čitatelja, a središnji
politički dnevnik "Delo" nešto više od 200.000.
(Hina) fl sd