ZAGREB, 9. siječnja (Hina) - Zbog nekvalitetne usluge, hrane i pića, te neizdavanja računa, Društvo za zaštitu potrošača podnijelo je prijave protiv organizatora Nove godine u zagrebačkom hotelu Dubrovnik, priopćeno je danas iz
Državnog inspektorata.
ZAGREB, 9. siječnja (Hina) - Zbog nekvalitetne usluge, hrane i
pića, te neizdavanja računa, Društvo za zaštitu potrošača
podnijelo je prijave protiv organizatora Nove godine u zagrebačkom
hotelu Dubrovnik, priopćeno je danas iz Državnog inspektorata.
#L#
Prijave upućene Gospodarskoj inspekciji Državnog inspektorata i
Financijskoj policiji sadrže prijave 60 građana, koji su,
nezadovoljni kvalitetom programa dočeka Nove godine u hotelu
Dubrovnik, zatražili i povrat uplaćenog novca od 500 kuna po
osobi.
Državni će inspektorat provesti inspekcijski postupak, navedeno je
u priopćenju koje je potpisao glavni inspektor Branko Jordanić.
(Hina) nb mć