ZAGREB, 9. siječnja (Hina) - Promocija domaćeg obrtništva važna je za pronalaženje novih tržišta kao i poslovno povezivanje sa inozemstvom, zbog čega će Hrvatska obrtnička komora (HOK) ove godine nastaviti s promotivnim aktivnostima
na međunarodnim sajmovima, kazao je predsjednik HOK-a Stjepan Šafran.
ZAGREB, 9. siječnja (Hina) - Promocija domaćeg obrtništva važna je
za pronalaženje novih tržišta kao i poslovno povezivanje sa
inozemstvom, zbog čega će Hrvatska obrtnička komora (HOK) ove
godine nastaviti s promotivnim aktivnostima na međunarodnim
sajmovima, kazao je predsjednik HOK-a Stjepan Šafran.#L#
Samo tijekom prošle godine hrvatsko je obrtništvo nastupilo na 18
međunarodnih sajmova, a na toj bi se razini obrtništvo trebalo
promovirati i u ovoj godini, kazao je Šafran na današnjem druženju s
novinarima.
Rezimirajući prošlu godinu istaknuo ja kako je ona za HOK bila
izuzetno dobra jer se gotovo 95 posto zahtjeva koje je HOK upućivao
nadležnim institucijama i prihvaćeno.
Tijekom 2000 riješene su mnoge zakonodavne prepreke za razvoj
obrtništva, a osnivanjem Ministarstva za obrt, malo i srednje
poduzetništvo obrtnici su dobili dobrog partnera koji podržava
njihove zahtjeve i daljnji razvoj tog kvalitetnog sektora
gospodarstva.
Među planovima za ovu godinu, po Šafranovim riječima je i
povezivanje HOK-a sa istim institucijama iz drugih europskih
zemalja, a poglavito susjednih kako bi se i nove tehnologije što
bolje približile domaćim obrtnicima.
Nastavit će se i aktivnosti na razvoju strukovnog obrazovanja, kao
i aktivnosti na području kreditne politike u cilju razvoja
obrtništva, kazao je Šafran.
(Hina) mku db