WASHINGTON, 21. prosinca (Hina) - Američka Vojska spasa Božićno vrijeme darivanja pokušava iskoristiti da i preko Interneta dobije što više donacija za one manje sretne u prebogatoj Americi.
WASHINGTON, 21. prosinca (Hina) - Američka Vojska spasa Božićno
vrijeme darivanja pokušava iskoristiti da i preko Interneta dobije
što više donacija za one manje sretne u prebogatoj Americi.#L#
Sedma po veličini američka humanitarna organizacija
eksperimentira sa svojom web stranicom kako bi prodrla na online
"humanitarno tržište" koje je američkim humanitarcima 2001.
donijelo 96 milijuna dolara.
Vojska spasa otvaranjem svoje stranice www.ring2help.org
istodobno se nastoji odhrvati trendu opadanja količine novca koju
su Amerikanci spremni izdvojiti za one kojima je potreban.
Crveni kotlići Vojske spasa će odsada stajati ne samo, kao do sada,
ispred robnih kuća i samoposluga već i u virtualnom prostoru
Interneta. Ovom modernizacijom organizacija se želi približiti
mlađoj generaciji kojoj je osobno računalo postalo isto što i
telefon, a cyberspace Interneta blizak koliko i mobitel u džepu.
Ukupne donacije za humanitarne svrhe u SAD-u prošle su godine opale
na 212 milijardi dolara od kojih su 161 milijardu uplatili
pojedinci. Vojska spasa i druge američke humanirane organizacije
ove godine predviđaju manje donacija u prosincu u kojem se obično od
pojedinaca prikupi najviše.
U situaciji kada opadaju prilozi, a raste broj potrebitih izlaskom
na Internet Vojska spasa se pokušava odhrvati i sve većoj
konkurenciji u ovom poslu. Od 1996. u SAD-u se pojavilo 22.000 novih
humanitarnih organizacija i njihov broj i dalje raste, a da nije
praćen povećanjem brojem donatora.
Kako se procjenjuje oko 89 posto Amerikanaca daruje u humanitarne
svrhe. Osim što tako pokazuju ljubav i sućut prema drugim ljudskim
bićima usput, ali ne manje važno, ostvare i smanjenje poreza.
(Hina) sl sv