HAMBURG, 16. prosinca (Hina/dpa) - Ako je vjerovati anketi koju je proveo njemački institut za istraživanje "Forsa" na reprezentativnom uzorku od 1.001 osobe, većina Nijemaca predstojeće će blagdane provesti pred televizijskim
ekranima.
HAMBURG, 16. prosinca (Hina/dpa) - Ako je vjerovati anketi koju je
proveo njemački institut za istraživanje "Forsa" na
reprezentativnom uzorku od 1.001 osobe, većina Nijemaca
predstojeće će blagdane provesti pred televizijskim ekranima.#L#
Čak 60 posto Nijemaca provest će Badnjak i Božić prateći
televizijski program.
Drugi mediji u tom pogledu teško mogu konkuritati televiziji. Oko
57 posto ispitanika provest će blagdane čitajući, 21 posto "surfat"
će po Internetu, 17 posto ići će u kino, a isto će ih toliko blagdane
provesti zabavljajući se kompjutorskim igrama.
Vjerske emisije gledat će samo 18 posto ispitanika.
Uočljive su i razlike između muškaraca i žena: 41 posto muškaraca
pratit će športske emisije, a tu vrstu programa gledat će samo 17
posto žena. Posebne emisije na temu Božića pratit će 55 posto žena,
ali i 36 posto muškaraca.
Samo 6 posto ispitanika neće uopće uključivati televizor za Božić.
(Hina) jb il