FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VLADA O PETICIJI AKADEMIKA PROTIV REFORME MINISTRA STRUGARA

ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Ured za odnose s javnošću hrvatske Vlade reagirao je danas priopćenjem na vijest objavljenu u dnevnom tisku, da je stotinjak znanstvenika, umjetnika i pedagoga jučer uputilo predsjedniku Sabora peticiju kojom traže da se ne ide u reformu školstva.
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Ured za odnose s javnošću hrvatske Vlade reagirao je danas priopćenjem na vijest objavljenu u dnevnom tisku, da je stotinjak znanstvenika, umjetnika i pedagoga jučer uputilo predsjedniku Sabora peticiju kojom traže da se ne ide u reformu školstva. #L# U priopćenju vladina Ureda za odnose s javnošću kaže se da je Projekt hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava za 21. stoljeće, koji je Vlada jednoglasno prihvatila na sjednici 28. studenoga, izrađen na temelju dvaju dokumenata od kojih je na jednom kao stručni konzultant radio i akademik Vladimir Paar, koji je, prema pisanju tiska, inicijator potpisivanja spomenute peticije. U priopćenju se navodi da je riječ o dvama dokumentima - Koncepciji promjena odgojno-obrazovnog sustava (projekt "Izvorište"), koju je izradilo Ministarstvo prosvjete i sporta, te dokumentu "Odgoj i obrazovanje: Bijeli dokument o hrvatskom obrazovanju", nastalom u sklopu Ureda za strategiju razvitka Republike Hrvatske. Akademik Paar bio je stručni konzultant na izradi drugog, Bijelog dokumenta o obrazovanju, a o njemu su raspravljali i socijalni partneri Vlade Republike Hrvatske koji su podržali predložena rješenja, kaže se u priopćenju u kome se naglašava da je taj dokument sastavni dio prihvaćenog Projekta hrvatskog odgojno- obrazovnog sustava za 21. stoljeće. Vladin Ured za odnose s javnošću također navodi da se na tim dokumentima radilo u protekle dvije godine i da su čitavo to vrijeme oni bili dostupni javnosti. Vlada se za prihvaćeni Projekt opredijelila na temelju rasprava i analiza modela odgojno- obrazovnih sustava u Europi, te ga uputila Hrvatskom saboru na javnu raspravu kako bi ga utvrdila u konačnom obliku, kaže se u priopćenju vladina Ureda za odnose s javnošću. Osamdesetak znanstvenika, umjetnika i pedagoga, kako prenosi današnji tisak, traže da se u Hrvatskoj zadrži postojeći austrijsko-mađarsko-hrvatski model školstva 4+4+4, odnosno da se spriječi prelazak na predloženi, švedski, devetogodišnji model školstva. Tvrde da bi reforma školstva bila rasipanje energije i novca i da bi mogla dovesti do pada kvalitete, te da je bolje ta sredstva uložiti u poboljšanje stručnosti i materijalnog položaja nastavnika. Traže da se njihov prijedlog uzme u razmatranje ravnopravno s vladinim prijedlogom reforme školstva. Tisak navodi da su među potpisnicima peticije akademici Slaven Barišić, Nikola Batušić, Dušan Bilandžić, Dubravko Jelčić, Jelena Krmpotić Nemanić, Vlatko Pavletić, Vladimir Paar, Davorin Rudolf, Ante Stamać, Ivo Šlaus, Josip Županov, Ivo Josipović, Ivica Kostović, Branko Smerdel i Marijan Šunjić. (Hina) pp jn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙