ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Upravno vijeće Hrvatske radio-televizije (HRT) objavilo je danas da su marketinški prihodi te kuće u padu i zadužilo Ravnateljstvo kuće da izradi analizu iz kojeg bi se vidjeli uzroci toga trenda.
ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Upravno vijeće Hrvatske radio-
televizije (HRT) objavilo je danas da su marketinški prihodi te
kuće u padu i zadužilo Ravnateljstvo kuće da izradi analizu iz kojeg
bi se vidjeli uzroci toga trenda.#L#
Na sjednici koju je sazvao ravnatelj kuće, Upravno vijeće odlučilo
je zatražiti i od Vijeća HRT-a da na svoju slijedeću sjednicu uvrsti
raspravu o kompletiranju uredničke ekipe na televiziji.
Ravnatelj Mirko Galić kazao je da je smanjenje predviđenih
marketinških prihoda od srpnja do studenoga ove godine dovelo u
pitanje poslovanje i razvoj HRT-a dogodine, "kada će se na
medijskom tržištu pojaviti nove nacionalne TV postaje".
"Cilj nam je imati program koji će privlačiti oglašivače i biti
konkurentan na tržištu, a zbog toga je potrebno da se urednička
kriza riješi u najkraćem mogućem roku", rekao je Galić.
Podsjetio je da će od iduće godine jedina televizijska postaja koja
osim HRT-a ima nacionalnu koncesiju - Nova TV, početi proizvoditi
vlastiti informativni program, te da će konkurencija HTV-u biti i
dosadašnja treća mreža nacionalne televizije za čiju je koncesiju
jučer raspisan javni natječaj.
Upravno Vijeće HRT-a ni ravnatelj Galić nisu danas iznijeli podatak
o padu prihoda od marketinga u četveromjesečnom razdoblju. Dio
medija objavio je, međutim, da je odustajanjem nekih oglašivača HRT
od srpnja do početka studenog "izgubio" oko 15 milijuna kuna.
Na HRT-u se neslužbeno doznaje da pad prihoda nije izazvan
odustajanjem oglašivača, nego emitiranjem većeg broja oglasa u
jeftinijim terminima. To je, doznaje se, prouzročeno uredničkom
odlukom da se u najgledanijem terminu između 20 i 22 sata emitiraju
"nezanimljive emisije".
Galić je ustvrdio da je najveći prihod od marketinga u povijesti
HRT-a zabilježen 2001., te da se tendencija rasta nastavila u prvih
šest mjeseci ove godine.
"Iako je u prvom polugodištu prihod od marketinga bio 15 posto veći
od predviđenog, u drugom dijelu godine pao je na 13 posto ispod
predviđene razine", kazao je Galić, dodajući kako marketing u
potpunosti ovisi o kvaliteti programa.
Raspravljajući o zahtjevu da Vijeće HRT-a na svojoj idućoj sjednici
treba raspravljati o kompletiranju uredničke ekipe na HTV-u, neki
su članovi Upravnog vijeća iznijeli stav da Vijeće HRT-a zbog
svojih "neodgovornih odluka" vezanih za odluke o ostavkama
urednika treba podnijeti kolektivnu ostavku. No, taj prijedlog
nije usvojen jer se njime, ustvrdili su članovi Vijeća, ništa ne bi
postiglo.
Vijeće HRT-a prošloga je tjedna ponovno podržalo glavnu urednicu
HTV-a Jasnu Ulagu-Valić, ali je odbilo razriješiti petero od osmero
članova njezina kolegija koji su se požalili na programska
razmimoilaženja i manjak komunikacije s glavnom urednicom.
Po mišljenju ravnatelja Galića, HTV u posljednjih deset godina nije
nikada bio u takvoj situaciju, koju je nazvao "neprirodnom i
neviđenom".
Upravno vijeće ocijenilo je da se Vijeće HRT-a nije usredotočilo na
sadržaj zahtjeva za razrješenjem i obrazloženja pojedinaca, te da
nije raspravljalo o stvarnim razlozima problema.
(Hina) am so