FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRT-U PADAJU PRIHODI OD REKLAMA (DUŽA)

ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Upravno vijeće Hrvatske radio-televizije (HRT) objavilo je danas da su marketinški prihodi te kuće u padu i zadužilo Ravnateljstvo kuće da izradi analizu iz kojeg bi se vidjeli uzroci toga trenda.
ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Upravno vijeće Hrvatske radio- televizije (HRT) objavilo je danas da su marketinški prihodi te kuće u padu i zadužilo Ravnateljstvo kuće da izradi analizu iz kojeg bi se vidjeli uzroci toga trenda.#L# Na sjednici koju je sazvao ravnatelj kuće, Upravno vijeće odlučilo je zatražiti i od Vijeća HRT-a da na svoju slijedeću sjednicu uvrsti raspravu o kompletiranju uredničke ekipe na televiziji. Ravnatelj Mirko Galić kazao je da je smanjenje predviđenih marketinških prihoda od srpnja do studenoga ove godine dovelo u pitanje poslovanje i razvoj HRT-a dogodine, "kada će se na medijskom tržištu pojaviti nove nacionalne TV postaje". "Cilj nam je imati program koji će privlačiti oglašivače i biti konkurentan na tržištu, a zbog toga je potrebno da se urednička kriza riješi u najkraćem mogućem roku", rekao je Galić. Podsjetio je da će od iduće godine jedina televizijska postaja koja osim HRT-a ima nacionalnu koncesiju - Nova TV, početi proizvoditi vlastiti informativni program, te da će konkurencija HTV-u biti i dosadašnja treća mreža nacionalne televizije za čiju je koncesiju jučer raspisan javni natječaj. Upravno Vijeće HRT-a ni ravnatelj Galić nisu danas iznijeli podatak o padu prihoda od marketinga u četveromjesečnom razdoblju. Dio medija objavio je, međutim, da je odustajanjem nekih oglašivača HRT od srpnja do početka studenog "izgubio" oko 15 milijuna kuna. Na HRT-u se neslužbeno doznaje da pad prihoda nije izazvan odustajanjem oglašivača, nego emitiranjem većeg broja oglasa u jeftinijim terminima. To je, doznaje se, prouzročeno uredničkom odlukom da se u najgledanijem terminu između 20 i 22 sata emitiraju "nezanimljive emisije". Galić je ustvrdio da je najveći prihod od marketinga u povijesti HRT-a zabilježen 2001., te da se tendencija rasta nastavila u prvih šest mjeseci ove godine. "Iako je u prvom polugodištu prihod od marketinga bio 15 posto veći od predviđenog, u drugom dijelu godine pao je na 13 posto ispod predviđene razine", kazao je Galić, dodajući kako marketing u potpunosti ovisi o kvaliteti programa. Raspravljajući o zahtjevu da Vijeće HRT-a na svojoj idućoj sjednici treba raspravljati o kompletiranju uredničke ekipe na HTV-u, neki su članovi Upravnog vijeća iznijeli stav da Vijeće HRT-a zbog svojih "neodgovornih odluka" vezanih za odluke o ostavkama urednika treba podnijeti kolektivnu ostavku. No, taj prijedlog nije usvojen jer se njime, ustvrdili su članovi Vijeća, ništa ne bi postiglo. Vijeće HRT-a prošloga je tjedna ponovno podržalo glavnu urednicu HTV-a Jasnu Ulagu-Valić, ali je odbilo razriješiti petero od osmero članova njezina kolegija koji su se požalili na programska razmimoilaženja i manjak komunikacije s glavnom urednicom. Po mišljenju ravnatelja Galića, HTV u posljednjih deset godina nije nikada bio u takvoj situaciju, koju je nazvao "neprirodnom i neviđenom". Upravno vijeće ocijenilo je da se Vijeće HRT-a nije usredotočilo na sadržaj zahtjeva za razrješenjem i obrazloženja pojedinaca, te da nije raspravljalo o stvarnim razlozima problema. (Hina) am so

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙