ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Upravno vijeće Hrvatske radio-televizije (HRT) objavilo je danas da su marketinški prihodi te kuće u padu i zadužilo Ravnateljstvo kuće da izradi analizu iz kojeg bi se vidjeli uzroci toga trenda.
ZAGREB, 10. prosinca (Hina) - Upravno vijeće Hrvatske radio-
televizije (HRT) objavilo je danas da su marketinški prihodi te
kuće u padu i zadužilo Ravnateljstvo kuće da izradi analizu iz kojeg
bi se vidjeli uzroci toga trenda.#L#
Na sjednici koju je sazvao ravnatelj kuće, Upravno vijeće odlučilo
je zatražiti i od Vijeća HRT-a da na svoju slijedeću sjednicu uvrsti
raspravu o kompletiranju uredničke ekipe na televiziji.
Ravnatelj Mirko Galić kazao je da je smanjenje predviđenih
marketinških prihoda od srpnja do studenoga ove godine dovelo u
pitanje poslovanje i razvoj HRT-a dogodine, "kada će se na
medijskom tržištu pojaviti nove nacionalne TV postaje".
"Cilj nam je imati program koji će privlačiti oglašivače i biti
konkurentan na tržištu, a zbog toga je potrebno da se urednička
kriza riješi u najkraćem mogućem roku", rekao je Galić.
Upravno Vijeće HRT-a ni ravnatelj Galić nisu danas iznijeli podatak
o padu prihoda od marketinga u četveromjesečnom razdoblju. Dio
medija objavio je, međutim, da je odustajanjem nekih oglašivača HRT
"izgubila" oko 15 milijuna kuna.
Vijeće HRT-a prošloga je tjedna ponovno podržalo glavnu urednicu
HTV-a Jasnu Ulagu-Valić, ali je odbilo razriješiti petero od osmero
članova njezina kolegija koji su se požalili na programska
razmimoilaženja i manjak komunikacije s glavnom urednicom.
(Hina) am vl