PULA, 6. prosinca (Hina) - Predsjednik Uprave brodogradilišta "Uljanik" Karlo Radolović izjavio je danas kako je nedavno potpisani protokol o namjeri s Ministarstvom za promet Ruske federacije o izgradnji četiri paroma (vrsta broda) i
s ugovorenih drugih 15 brodova, Uljaniku osigurao stabilnost na tržištu i sigurnost u zapošljavanju iduće četiri godine.
PULA, 6. prosinca (Hina) - Predsjednik Uprave brodogradilišta
"Uljanik" Karlo Radolović izjavio je danas kako je nedavno
potpisani protokol o namjeri s Ministarstvom za promet Ruske
federacije o izgradnji četiri paroma (vrsta broda) i s ugovorenih
drugih 15 brodova, Uljaniku osigurao stabilnost na tržištu i
sigurnost u zapošljavanju iduće četiri godine. #L#
Radolović je to kazao na prigodnoj konferenciji za novinare u Puli
održanoj povodom 146. obljetnice postojanja pulskih navoza.
Izvijestio je i da će Uljanik grupa tekuću godinu završiti likvidno
i uredno, financirajući sve obveze jer, kaže Radolović, "Uljanik
radi i živi bez kredita i neovisno o tuđim financijama".
Odgovarajući na novinarski upit po čemu je pulski "Uljanik" toliko
bolji u odnosu na ostala hrvatska brodogradilišta, predsjednik
Uljanikove Uprave naglašava kako je brodogradilište svih proteklih
godina uspjelo zadržati rukovodnu i stručnu strukturu u vertikali
stvorivši time model ljudskih i odgovornih jedinki što drugim
brodogradilištima očito nije uspjelo.
Jedan od razloga lošeg poslovanja ostalih brodogradilišta, drži
Radolović, zasigurno su i česte promjene Uprava tih
brodogradilišta ali isto tako, dodao je, "valja znati kako je
hrvatska Vlada do sada promijenila dvanaest ministara
gospodarstva".
Komentirajući najavljenu eksperimentalnu privatizaciju u
"Uljaniku" i to po ESOP programu, Radolović je ustvrdio kako se
takva privatizacija može provesti jedino ukoliko se dionice
poklone radnicima Uljanika imajući u vidu kako su mali dioničari
vlasnici 15 posto dionica "Uljanika", država 75 posto a preostalih
10 posto "u rukama" je raznih društava.
Suprotstavio se takvoj privatizaciji koja bi strateškom partneru
omogućila da Uljaniku 'prodaje svoje znanje i opreme'. O mogućnosti
da se dionice Uljanika nađu na burzi, Radolović također dvoji jer,
kaže, na svjetskim burzama ni jedna dionica brodogradilišta ne
kotira za prodaju. Podsjetio je i na brodogradilište "Viktor Lenac"
čije su dionice istina išle na burzu, ali kao, naglašava, remontnog
brodogradilišta.
"Na burzu dionica mogu ići samo ona brodogradilišta koja imaju
potrebu za dopunskim kapitalom. Uljanik takve potrebe nema",
zaključio je predsjednik Uprave "Uljanika" Karlo Radolović.
(Hina) dspo db