FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

JEDAN OD AUTORA KNJIGE "FUNKY BUSINESS" U ZAGREBU

ZAGREB, 28. studenoga (Hina) - Kjell A. Nordstroem, jedan od autora knjige "Funky Business", danas je u Plivinom istraživačkom institutu predstavio hrvatsko izdanje tog popularnog naslova te održao predavanje pojašnjavajući vodeće teze iz knjige.
ZAGREB, 28. studenoga (Hina) - Kjell A. Nordstroem, jedan od autora knjige "Funky Business", danas je u Plivinom istraživačkom institutu predstavio hrvatsko izdanje tog popularnog naslova te održao predavanje pojašnjavajući vodeće teze iz knjige.#L# Predavanje je bilo namijenjeno menadžerima hrvatskih tvrtki, nezavisnom ekonomistima te drugim osobama iz društvenog i ekonomskog života. Ta poslovna knjiga, koja jednostavnim rječnikom i s jednostavnog polazišta govori o temama poput konkurentnosti, menadžmenta, borbi za klijente, odnosno o svim aspektima uspješnog poslovanja, prvi je put objavljena 1999. godine, a do sada je doživjela 28 izdanja na 25 svjetskih jezika. Unazad dvije godine ta je poslovna knjiga stalno među prvih pet najčitanijih prema ljestvici magazina Financial Times. Izdvojivši kao zahtjeve poslovanja nove ere stavove da je "inovacija ključ globalne ekonomije" i kako "organizacija mora učiti", Nordstroem naglašava značaj uloge pojedinca i organizacije. Danas, kazao je autor, ljudi iznajmljuju organizacije, a ne one njih. "To je tržište prodavača za darovite. Ljudi si mogu priuštiti da idu uokolo, isprobavaju i kupuju prave šefove, pravu radnu okolinu. U staroj ekonomiji to je bilo tržište kupaca. Pitalo se zašto unajmljivati. Sada se pita zašto se pridružiti", istaknuo je Nordstroem. Kjell A. Nordstroem (44) predavač je na Institutu za međunarodno poslovanje na štokholmskoj Školi za ekonomiju iz područja korporativne strategije i globalizacije. Zajedno s koautorom knjige Funky Business, Jonasom Ridderstralleom, nalazi se među 50 najutjecajnijih mislilaca menadžmenta na svijetu. Hrvatsko izdanje knjige "Funky Business" izdala je izdavačka kuća Differo u vlasništvu hrvatsko-švicarske marketinške tvrtke MGP Fruitcake, koja je ujedno i organizirala dolazak Nordstroema u Zagreb. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙