FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

LOŠI USPJESI DJECE MIGRANATA U ZEMLJAMA OECD-A

BEČ, 26. studenoga (Hina/APA) - Djeca migrantskih obitelji, kako pokazuje najnovije komparativno istraživanje međunarodne organizacije UNICEF o uspjehu na području obrazovanja, u austrijskim školama pokazuju slabije rezultate nego u većini drugih zemalja OECD-a.
BEČ, 26. studenoga (Hina/APA) - Djeca migrantskih obitelji, kako pokazuje najnovije komparativno istraživanje međunarodne organizacije UNICEF o uspjehu na području obrazovanja, u austrijskim školama pokazuju slabije rezultate nego u većini drugih zemalja OECD-a.#L# Istraživanjem su uz ostalo bili obuhvaćeni čitanje, matematika i prirodne znanosti te razlike u uspjehu u pojedinim zemljama. Temeljem različitih izrađena je tablica uspjeha četrnaestogodišnjaka do petnaestgodišnjaka, sposobnosti kojih su ispod razine međunarodno utvrđenih vrijednosti. Ukupno gledano Austrija je u procjeni vrlo dobro prošla, zauzevši šesto mjesto - najbolja je situacija u Južnoj Koreji, Japanu i Finskoj, a najlošija u Portugalu, Grčkoj, Italiji i Španjolskoj. U Austriji je prema rezultatima istraživanja stopa djece migranata koji samo loše znaju čitati oko 40 posto. Slični loši rezultati dobiveni su za Njemačku, Švicarsku, Belgiju, Dansku i Grčku. Uzorni rezultati na tom su području postignuti u Kanadi i Australiji, gdje ta stopa iznosi samo 12 odnosno 14 posto, i to unatoč činjenici što je udio djece migranata u školama u njima dvostruko veći nego u Austriji. Istraživanje je također pokazalo da ne postoji veza između stope izdvajanja za školstvo i uspjeha. Izdvajanja za školstvo, primjerice u Južnoj Koreji i Grčkoj gotovo su jednaka, ali se Južna Koraja u UNICEF-ovoj klasifikaciji nalazi na prvom mjestu, a Grčka na pretposljednjem. Ne postoji ni izravna veza između uspjeha i prosječnog broja učenika po jednom učitelju. Ali postoji vrlo velika povezanost između uspjeha djece u školi i zvanja, obrazovanja i ekonomskog statusa roditelja. Protiv tih razlika treba se, prema UNICEF-u, boriti već od predškolske dobi. A da bi se to postiglo, u mnogim bi zemljama bile potrebne i veće javne investicije. (Hina) jb il

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙