FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

IT 21. XI. IL PICCOLO - KORIDOR 5

IT-SI-promet, sporazumi-Promet it 21. XI. il piccolo - koridor 5 ITALIJAIL PICCOLO21. XI. 2002.Ciampi: "Koridor 5 je od temeljne važnosti za Trst""Izgradnja Koridora broj 5, multimodalne prometne osi koja će povezivati Veneciju s Kijevom u Ukrajini prolazeći preko Trsta, Ljubljane i Budimpešte, važna je koliko i ulazak Italije u euro. Kazao je to jučer predsjednik republike Carlo Azeglio Ciampi tijekom posjeta Mantovi, dodavši da se radi o infrastrukturnom poslu od 'temeljne važnosti' i za razvoj tršćanske luke.'Važno je da europski promet od zapada prema istoku', objasnio je državni poglavar, 'ima važan trak južno od Alpa, te da se ne odvija u potpunosti sjeverno od tih planina', Ciampi je tako potvrdio da bi ostvarenje Koridora 5 u igru vratilo tršćansku luku, čineći je konkurentnom Hamburgu za robu koja bi dolazila iz Austrije, Slovenije i zemalja balkanskog područja. (...)'Veza' Koridora 5 ostaje aktualna, pošto kašnjenja u njegovoj izgradnji poprimaju rastuće negativne posljedice, kako se naznačuje s više strana, u odnosu na kontekst sve veće integracije između Zapada i Istoka, u okviru širenja Europske Unije. Izostali razvoj pravca istok-zapad, bilo po pitanju željeznice, bilo po
ITALIJA IL PICCOLO 21. XI. 2002. Ciampi: "Koridor 5 je od temeljne važnosti za Trst" "Izgradnja Koridora broj 5, multimodalne prometne osi koja će povezivati Veneciju s Kijevom u Ukrajini prolazeći preko Trsta, Ljubljane i Budimpešte, važna je koliko i ulazak Italije u euro. Kazao je to jučer predsjednik republike Carlo Azeglio Ciampi tijekom posjeta Mantovi, dodavši da se radi o infrastrukturnom poslu od 'temeljne važnosti' i za razvoj tršćanske luke. 'Važno je da europski promet od zapada prema istoku', objasnio je državni poglavar, 'ima važan trak južno od Alpa, te da se ne odvija u potpunosti sjeverno od tih planina', Ciampi je tako potvrdio da bi ostvarenje Koridora 5 u igru vratilo tršćansku luku, čineći je konkurentnom Hamburgu za robu koja bi dolazila iz Austrije, Slovenije i zemalja balkanskog područja. (...) 'Veza' Koridora 5 ostaje aktualna, pošto kašnjenja u njegovoj izgradnji poprimaju rastuće negativne posljedice, kako se naznačuje s više strana, u odnosu na kontekst sve veće integracije između Zapada i Istoka, u okviru širenja Europske Unije. Izostali razvoj pravca istok-zapad, bilo po pitanju željeznice, bilo po pitanju auto-cesta, oboje u velikom kašnjenju, dodatno će skrenuti promet sjeverno od Alpa, dok će koristi od gospodarske integracije, kao i konkurentnost područja južno od Alpa biti osjetno smanjene u odnosu na postojeće mogućnosti. Kao što se i nedavno pokazalo tijekom skupa održanog u Trstu, nisu Nijemci i Austrijanci, kako bi logika nalagala, najvatreniji pokrovitelji osi Stuttgart-Beč, sjeverno od Alpa, predviđene do 2006., te tako i najsrčaniji napadači Koridora 5. To su Španjolska i Francuska koje na razini europskog povjerenstva rade na potkopavanju već slabog postolja koje drži infrastrukturu južno od Alpa na zajedničarskog pozornici. To je opasnost koja još uvijek vreba. U listopadu je europsko vijeće za transport, održano u Luksemburgu, odlučilo ne odlučiti. (...) Sve je, dakle, odgođeno za prosinac. Od tuda, vjerojatno, dolazi do jučerašnjeg Ciampijevog poziva, koji je tako talijansku vladu podsjetio na potrebu snažnijeg djelovanja u sjedištu zajednice kako bi se ostale partnere uvjerilo u potrebu odobravanja toliko čekanog paneuropskog pravca", piše Alessio Radossi. *** "(...)Suradnja između Trsta i Slovenije u pitanju transporta u međuvremenu riskira zastoj radi napetosti u vezi upravljanja Molom VII koje bi se mogle pretvoriti u istupanje Luke Koper, dioničara s relativnom većinom u TICT-u (Trieste international container terminal). Riccardo Illy, bivši gradonačelnik Trsta, sada zastupnik, upozorava: 'Rastava od Kopra mogla bi biti vrlo riskantna'."

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙