FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PET HOLIVUDSKIH STUDIJA OTVORILO ONLINE PRODAVAONICU FILMOVA

LOS ANGELES, 12. studenoga (Hina/Reuters) - Pet najvećih holivudskih studija otvorilo je u ponedjeljak online prodavaonicu filmova Movielink nakon što su godinama raspravljali o 'copyright' piratstvu koje sada prijeti i glazbenoj industriji.
LOS ANGELES, 12. studenoga (Hina/Reuters) - Pet najvećih holivudskih studija otvorilo je u ponedjeljak online prodavaonicu filmova Movielink nakon što su godinama raspravljali o 'copyright' piratstvu koje sada prijeti i glazbenoj industriji. #L# Filmovi na DVD-u su od lansiranja prije pet godina postali jedan od glavnih izvora prihoda za filmske studije - samo su im 2001. godine donijeli profit od 4,6 milijardi dolara - a stručnjaci vjeruju da bi prodaja online filmova mogla donijeti još veću zaradu. Šef Movielinka Jim Ramo kazao je kako je cilj Movielinka da testira cijene, nauči nešto o publici koja kupuje online filmove i pošalje piratima poruku da je njihovoj vladavini kraj. Poslovanje Movielinka podupiru Warner Bros., Paramount Pictures, Universal Studios, Sony Pictures Entertainment i Metro-Goldwyn- Mayer Inc. Movielink zasad nudi 170 naslova: oskarovce poput "Genijalnog uma" i "Doručka kod Tiffanyja", akcijske filmove kao što su "Air Force One", filmove za djecu poput "Harryja Pottera" te komedije kao što su "Muškarci u crnom". Cijene variraju od 1,99 dolara za starije naslove do 4,95 dolara za novije filmove. Filmovi se 'downlodiraju' na kompjutorski hard drive, gdje ostaju 30 dana prije no što se obrišu. Jednom kad se film počne gledati, korisnik ima 24 sata da pogleda film do kraja prije no što bude izbrisan, što je jedan od ugrađenih sistema zaštite kako se filmovi ne bi mogli stavljati na file-sharing Web stranice gdje se mogu besplatno gledati. Takve Web stranice bile su pogubne za glazbenu industriju i dovele su do pada prodaje CD-a, pa se filmski studiji žele zaštititi kako se i njima ne bi dogodila ista stvar. Remo je kazao da bi jedna od glavnih ciljanih publika za ovu vrstu proizvoda mogli biti putnici koji downlodiraju filmove na svoje laptope kako bi ih mogli gledati na putu, ili kako bi ih djeca mogla gledati u automobilima za vrijeme putovanja. Movielinkov glavni konkurent je CinemaNow, jedini drugi prodavatelj online filmova koji ima potporu holivudskih studija Lions Gate Entertainment, Microsoft Corp. i Blockbuster Inc. Šef CinemaNow Curt Marvis kazao je da njihova Web stranica zabilježi oko 50.000 korisnika dnevno te 1,5 milijuna mjesečno, ali da ih većina 'downlodira' besplatne isječke i predigre. Oko jedan posto tih korisnika počinje kupovati online filmove. Marvis nije zabrinut zbog konkurencije, pogotovo ne ovako rano u evoluciji online filmova. Poput Rama, i on smatra da je tržište online flmova u vrlo ranoj razvojnoj fazi te da ima potencijal postati masovno tržište. "Smatramo da je 2002. godina početna godina, te da bi online filmovi do 2005. godine mogli postati posve uobičajena pojava", kazao je Marvis. (Hina) jšk bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙