NEW YORK, 29. listopada (Hina) - Prihodi Internet oglašivačke industrije u Sjedinjenim Državama tijekom drugog ovogodišnjeg tromjesečja iznosili su 1,46 milijardi američkih dolara, što je 4,1 posto manje nego u prvom tromjesečju,
podaci su koje navodi tvrtke Internet Advertising Bureau (IBA) i PricewaterhouseCoopers.
NEW YORK, 29. listopada (Hina) - Prihodi Internet oglašivačke
industrije u Sjedinjenim Državama tijekom drugog ovogodišnjeg
tromjesečja iznosili su 1,46 milijardi američkih dolara, što je 4,1
posto manje nego u prvom tromjesečju, podaci su koje navodi tvrtke
Internet Advertising Bureau (IBA) i PricewaterhouseCoopers. #L#
To je sedmo tromjesečje zaredom u kojem je tržište internetskog
oglašavanja zabilježilo negativnu stopu rasta. U odnosu na isto
razdoblje lani, u drugom su tromjesečju prihodi mrežne oglašivačke
industrije bili čak 22 posto niži.
Trgovinska udruženja također su revidirala ranije procjene
rezultata prvog tromjesečja na 1,52 milijarde dolara.
Ti rezultati iznenađenje za mrežnu oglašivačku industriju. Oni
nastavljaju održavati oslabljeno medijsko tržište koje su svi
oglašivački sektori iskusili tijekom prve polovine 2002., kazao je
predsjednik uprave IAB-a Greg Stuart.
(Hina) nz sbo