FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAGREBAČKU TURISTIČKU PONUDU HITNO TREBA RESTRUKTURIRATI I UČINITI JE PREPOZNATLJIVOM

ZAGREB, 29. listopada (Hina) - Zagrebačkom turizmu hitno je potrebno restrukturiranje u kojem će zajednički sudjelovati javni i privatni sektor, turistička zajednica, poduzetništvo i uprava grada, kako bi Zagreb dobio prepoznatljivo mjesto u europskoj gradskoj turističkoj ponudi te postao konkurentnim drugim glavnim gradovima država srednje i jugoistočne Europe.
ZAGREB, 29. listopada (Hina) - Zagrebačkom turizmu hitno je potrebno restrukturiranje u kojem će zajednički sudjelovati javni i privatni sektor, turistička zajednica, poduzetništvo i uprava grada, kako bi Zagreb dobio prepoznatljivo mjesto u europskoj gradskoj turističkoj ponudi te postao konkurentnim drugim glavnim gradovima država srednje i jugoistočne Europe.#L# Polazna je to osnova Razvojno-marketinškog plana turizma grada Zagreba 2002.-2010. kojeg je izradila marketinško-turistička tvrtka Horwath Consulting iz Zagreba, koji je danas prvi put predstavljen javnosti na sjednici skupštine Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ). Suradnici na izradi plana bili su i predstavnici španjolske tvrtke THR, koja je sličan plan izradila i za cijelu Hrvatsku, kao i TZGZ koja je plan i naručila te za njega izdvojila nešto manje od milijun kuna. Po riječima direktora Horwath Consultinga Miroslava Dragičevića plan polazi od procjene postojećeg stanja zagrebačkog turističkog prometa u kojem se godišnje ostvaruje oko 300 tisuća turističkih dolazaka, 600 tisuća noćenja i ukupna godišnja turistička potrošnja od 322 milijuna eura, što čini svega 4,36 posto u ukupnom BDP-u grada. To nije dovoljno i znatno je ispod zagrebačkih turističkih mogućnosti. Zagreb sada nije atraktivan većem broju turista jer i ne nudi ništa što bi ga izdvajalo, osim tranzita prema Jadranu. Da bi se to promijenilo prije svega je potrebno unaprijediti i osmisliti ponudu urbanih i zabavnih turističkih proizvoda te odrediti nove turističke prostore u gradu. Tek tada bi Zagreb do 2010. mogao ostvariti udvostručenje broja posjetitelja na oko 700 tisuća, turističkih noćenja na 1,2 milijuna (što je optimum grada) kao i turističke potrošnje na oko 800 milijuna eura. Direktor TZGZ-a Mario Zmajević vrlo se pohvalno izrazio o planu, najavljujući da će uskoro naći i na jednoj od sjednica gradskog Poglavarstva. Podatke o turističkom prometu u Zagrebu za prvih devet ovogodišnjih mjeseci Zmajević je ocijenio zadovoljavajućim, jer je Zagreb posjetilo 18,5 posto više turista nego u istom razdoblju prošle godine, a njih 292 tisuće ostvarili su i 19,3 posto više noćenja ili 533,8 tisuća. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙