FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PULSOVO ISTRAŽIVANJE O MOBITELIMA: POZNAVANJE USLUGA GSM-A JOŠ NISKO

ZAGREB, 29. listopada (Hina) - Najveći broj ispitanih korisnika mobilnih telefona u Hrvatskoj, njih 57 posto, mjesečno na razgovore putem mobitela potroši do 100 kuna, dok na one iznad 300 kuna otpada samo četiri posto.
ZAGREB, 29. listopada (Hina) - Najveći broj ispitanih korisnika mobilnih telefona u Hrvatskoj, njih 57 posto, mjesečno na razgovore putem mobitela potroši do 100 kuna, dok na one iznad 300 kuna otpada samo četiri posto. #L# Podatak je to iz istraživanja o navikama hrvatskih građana kod korištenja mobilnih telefona koje je provela agencija za istraživanje tržišta i javnog mnijenja PULS. Istraživanje rađeno na uzorku od 1000 ispitanika CATI metodom telefonskog istraživanja predstavljeno je u sklopu prošlotjedne konferencije Wireless World - Mobile Life. Cilj je bio istražiti motivaciju i ponašanje korisnika mobitela vezanih uz izbor i korištenje mobilnih telefona, kao i usluga GSM operatera u svakodnevnom životu. Tako je 45 posto ispitanika odgovorilo da posjeduje mobitel, od toga 85 posto posjeduje jedan, 11 posto dva, a četiri posto tri uređaja. Oko 42 posto ispitanika, koji imaju mobitel, koristi Simpu, a isti postotak VIP.me uslugu. Slijedi Cronet s 11 posto, VIP sa devet posto i Mobitel (099) sa dva posto. Najvažnije karakteristike za hrvatske korisnike pri izboru mobitela su vrijeme trajanja baterije (58 posto), jednostavnost aparata za korištenje (46 posto), te cijena aparata (45 posto). Od svih funkcija na mobitelu najčešće se koriste primanje i slanje SMS poruka, vibro bateriju/alarm, budilica i podsjetnik. Najčešći problemi sa mobitelom su prebrzo trošenje baterije (39 posto), preopterećenost mreže nekog GSM operatera (33 posto) i premalo kapaciteta za čuvanje SMS poruka (28 posto). Čak 53 posto korisnika je već jednom promijenilo svoje mobilne telefone, a od toga, 42 posto zbog problema sa starim telefonom, a 46 posto radi poželjnih karakteristika novog mobitela. Oko 20 posto ispitanika promijenilo je GSM operatera ili uslugu koju je operater pružao. Najveći broj, 30 posto, GSM operatera je promijenilo radi bolje pokrivenosti i boljeg signala, a najveći broj (44 posto) uslugu GSM operatera promijenilo je radi povoljnije cijene. Ispitanici su barem jednom do sada koristili uglavnom primanje vijesti na mobitel putem SMS poruka (19 posto), SMS banking (18 posto) i SMS parking (13 posto), dok je vrlo mali broj njih koristio SMS kino (2 posto) ili mogućnost kupnje cvijeća putem mobitela (1 posto). Čak 54 posto ispitanih nikada nije čulo za mogućnost kupnje putem mobitela, a i oni koji jesu, ne znaju jasno odgovoriti, odnosno ne znaju obavlja li se ono putem SMS-a, poziva, kako se plaća račun i sl., kaže se u istraživanju. Kao zaključak Pulsovog istraživanja ističe se da je razina poznavanja i korištenja funkcija mobilnog telefona kod ispitanika znatno niža od realnih mogućnosti koje mobilna telefonija nudi. Kod izbora mobitela presudna je praktičnost aparata, a od ponuđenih funkcija najčešće se koriste tehnološki jednostavnije, dok je interes i poznavanje usluga GSM operatera, kao i za tehnološki razvoj mobilne komunikacije u općoj populaciji relativno nizak. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙