WASHINGTON, 18. listopada (Hina) - TV prijenosi završnice prvenstva SAD u bejzbolu, koja počinje u subotu, bit će "obogaćeni" virtualnim reklamnim porukama.
WASHINGTON, 18. listopada (Hina) - TV prijenosi završnice
prvenstva SAD u bejzbolu, koja počinje u subotu, bit će "obogaćeni"
virtualnim reklamnim porukama.#L#
TV mreža Fox, koja je kupila prava prijenosa utakmica između San
Francisco Giantsa i Anaheim Angelsa, digitalno će u sliku prijenosa
"ugrađivati" reklamne natpise na travnjaku i u gledalištu.
Bejzbol je nesporno najpopularniji sport u SAD a prijenose završnih
utakmica, igra se do četiri pobjede, gledat će više od 100 milijuna
ljudi.
Uobičajene TV reklame trajanja od 30 sekundi, koje se emitiraju u
prekidima prijenosa lani su plaćane desetak milijuna dolara.
Međutim, višesatne utakmice bejzbola nemaju dovoljno prekida da
zadovolje želju za zaradom TV kompanija. Stoga će reklame biti
umetane u sliku prijenosa kao da postoje na samom stadionu.
Direktor sportskog programa Foxa David Hill najavljuje da će se
vidjeti reklame Pepsija, MasterCarda i pivovare Anheuser-Busch. TV
mreža će na takav način reklamirati i svoje serije "Bernie Mac Show"
i "Boston Public".
Albert May, dekan studija novinarstva na sveučilištu George
Washington kaže da je riječ o "orvelijanskoj zamisli" kojom se
prelaze granice stvarnosti.
"Hoće li uskoro u sliku biti ugrađivani i virtualni ljudi", zapitao
se.
(Hina) fp sb