FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PONAVLJANJE REKLAMA SAMO ZBUNJUJE POTROŠAČE - ISTRAŽIVANJE

ZAGREB/TORONTO, 19. rujna (Hina) - Suprotno vjerovanju marketinških stručnjaka, često ponavljanje reklama ne poboljšava uvijek pamćenje marke proizvoda, pokazuje najnovije istraživanje.
ZAGREB/TORONTO, 19. rujna (Hina) - Suprotno vjerovanju marketinških stručnjaka, često ponavljanje reklama ne poboljšava uvijek pamćenje marke proizvoda, pokazuje najnovije istraživanje. #L# "Potrošači često ne zapamte informacije iz reklama pa ponavljanje ne vodi nužno boljem pamćenju proizvoda i njihovih slogana", tvrdi Sharmistha Law, profesorica marketinga iz Rotman School of Management pri sveučilištu u Torontu. "Umjesto toga, ono može izazvati brkanje marke proizvoda s konkurentskim proizvodima." Sharmistha Law u svom je istraživanju ispitala sposobnost studenata da zapamte slogane i točno ih spoje s proizvodom. Dvije su skupine studenata na kompjutorskim ekranima pogledale 20 reklama stvarnih proizvoda, ali izmišljenih slogana. Deset se reklama na ekranima pojavilo samo jednom, a deset ih se pojavilo triput. Jedna je skupina na ekranu vidjela potpun naziv proizvoda i slogan, dok je druga skupina vidjela samo prvo slovo proizvoda i tek je naknadno doznala njegovo puno ime. Cilj takvog postupka bio je da se kod druge skupine studenta potakne mentalni angažman radi boljeg pamćenja. Pokazalo se da ponavljanje reklama za studente prve skupine nije bila prednost. Dapače, čak ih je 50 posto netočno spojilo proizvod sa sloganom kod reklama koje su vidjeli tri puta, dok ih je 38 posto isto učinilo s reklamama koje su vidjeli samo jednom. Kod druge je skupine, međutim, samo 35 posto ispitanika pogrešno spojilo proizvod sa sloganom u reklamama koje su vidjeli nekoliko puta, što pokazuje da gledatelji bolje pamte imena proizvoda ako se od njih traži nekakav mentalni angažman. Studiju je objavio "Journal of Marketing Research" koji izdaje kanadsko Vijeće za sociološka istraživanja. (Hina) jšk dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙