FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MINISTAR FLEGO: HRVATSKA TEŽI SVEUČILIŠNOMU OBRAZOVANJU NASTAVNIKA

ZAGREB, 7. listopada (Hina) - Ministar znanosti i tehnologije Gvozden Flego istaknuo je na današnjoj međunarodnoj konferenciji "Promjene u obrazovanju učitelja u Europi" koja se održava u organizaciji Učiteljske akademije zagrebačkoga Sveučilišta kako Hrvatska teži da obrazovanje nastavnika u svim segmentima bude sveučilišno.
ZAGREB, 7. listopada (Hina) - Ministar znanosti i tehnologije Gvozden Flego istaknuo je na današnjoj međunarodnoj konferenciji "Promjene u obrazovanju učitelja u Europi" koja se održava u organizaciji Učiteljske akademije zagrebačkoga Sveučilišta kako Hrvatska teži da obrazovanje nastavnika u svim segmentima bude sveučilišno.#L# U pozivnome izlaganju ministar Flego govorio je o tri teze - specifičnosti hrvatskoga visokog obrazovanja, visokome obrazovanju kao javnoj službi te dinamičnosti obrazovnoga sustava koju uvjetuju promjene u znanosti. Istaknuo je da je nezaobilazna specifičnost visokoga obrazovanja u tomu što su hrvatska sveučilišta zapravo slobodne asocijacije fakulteta, a ne integrirane ustanove kao u većem dijelu Europe. Jer, dodao je Flego, u Hrvatskoj su fakulteti temeljene jedinice koje odlučuju o nastavnim planovima i programima. Što se tiče obrazovanja nastavnika Flego smatra da bi, zbog hrvatskih specifičnih potreba, obrazovni sustav trebao biti četverogodišnji sveučilišni studij plus jedna godina pedagoško- psihologijskoga obrazovanja plus trogodišnji doktorski studij dok Bolonjska deklaracija predlaže drukčiji sustav - trogodišnji dodiplomski studij pa dvogodišnji poslijediplomski studij te tri godine doktorskoga studija. Posebnost javnih službi, istaknuo je ministar znanosti i tehnologije, nameće pak i određenu potrebu da se obrazovnim ustanovama oduzme jedan dio nadležnosti koji se onda prenosi na javnost. U pojedinim znanstvenim područjima kao što su primjerice fizika i biokemija promjene su tako brze da se nastavni programi za ta i slična područja trebaju mijenjati svakih pet do osam godina, upozorio je Flego. Sve to, smatra ministar Gvozden Flego, upućuje i na značaj cjeloživotnoga učenja i obrazovanja kako nastavnika tako i ljudi drugih struka. Organizatori su izrazili veliko zadovoljstvo istupom ministra Flege kao prvim obraćanjem jednoga ministra znanosti i tehnologije nastavnicima. (Hina) ip az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙