FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HŽ U IDUĆIH ČETIRI GODINE ULAŽE 140 MILIJUNA KUNA U SIGURNOST CESTOVNIH PRIJELAZA

ZAGREB, 4. listopada (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) planiraju od 2003. do 2007. opremiti sigurnosnom signalizacijom od 30 do 50 željezničko-cestovnih prijelaza (ŽCP) godišnje, a ukupna vrijednost investicije u tom razdoblju iznosi 140 milijuna kuna.
ZAGREB, 4. listopada (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) planiraju od 2003. do 2007. opremiti sigurnosnom signalizacijom od 30 do 50 željezničko-cestovnih prijelaza (ŽCP) godišnje, a ukupna vrijednost investicije u tom razdoblju iznosi 140 milijuna kuna. #L# Predstavnici Hrvatskih željeznica (HŽ), Ministarstva pomorstva, prometa i veza (MPPIV), MUP-a te Hrvatskih cesta (HC) razgovarali su danas o povećanju razine sigurnosti na željezničko-cestovnim prijelazima, a na tom su sastanku izneseni i budući planovi HŽ- glede osiguravanja tih prijelaza. HŽ su od 1996. do 2001. ugradile 37 najmodernijih uređaja za zaštitu prijelaza i u to uložili 43 milijuna kuna. Ukupna investicija za nove i zamjenu starih sigurnosnih mjera na ŽCP-ima u tom razdoblju je iznosila 50 milijuna kuna. U ovoj godini HŽ će uložiti, prema ugovorima, 23 milijuna kuna za osiguravanje prijelaza. Istaknuto je da se na ukupnoj duljini mreže HŽ-ovih pruga od 2726 kilometara nalazi 1624 ŽCP-ova ili jedan prijelaz na svakih 1,68 kilometara. Od 1995. do kolovoza 2002. ukupno je na prijelazima zabilježena 591 nesreća u kojima je poginulo 155 osoba, a teško ozlijeđena 151 osoba. Materijalna šteta iznosila je 9 milijuna kuna, a željeznički prometa bio je ukupno prekinut 452 sata. U HŽ-u napominju da se čak 38 posto nesreća dogodilo na prijelazima s najsuvremenijim načinom osiguranja, a ostale na onima osiguranim samo cestovnim znacima. Za devet nesreća bili su odgovorni željeznički radnici, dok su 99 posto nesreća prouzročili vozači. Na sastanku je zaključeno da treba smanjiti broj prijelaza, riješiti što veći broj prijelaza denivelacijom kao najvišim stupnjem osiguranja i povisiti razinu osiguranja na što većem broju prijelaza. Potrebno je osnovati i operativno tijelo na razini MPPV- a za sigurnost prometa na križanju pruga i cesta, a činili bi ga predstavnici Ministarstva, HC-a i HŽ-a. U idućih 10 godina trebalo iz državnog proračuna osigurati oko 50 milijuna kuna godišnje da bi se 50 prijelaza opremilo svjetlosno-zvučnom signalizacijom u kombinaciji ili bez branika ili polubranika, a nositelj investicija bile bi HŽ. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙