ZAGREB, 2. listopada (Hina) - Projekt "Kurikuralni pristup promjenama u osnovnom školstvu", koji je izradio Zavod za unaprjeđivanje školstva, pokazuje da se promjene koje trebaju rasteretiti učenike ne odnose samo na smanjenje
količine obveznih sadržaja koje učenici moraju usvojiti.
ZAGREB, 2. listopada (Hina) - Projekt "Kurikuralni pristup
promjenama u osnovnom školstvu", koji je izradio Zavod za
unaprjeđivanje školstva, pokazuje da se promjene koje trebaju
rasteretiti učenike ne odnose samo na smanjenje količine obveznih
sadržaja koje učenici moraju usvojiti.#L#
Taj je projekt plod spoznaje da su učenici preopterećeni te to treba
mijenjati, ali ne tako da se izbace sadržaji, nego da se uspostave
obvezni i neobvezni programi, priopćio je Josip Milat, ravnatelj
Zavoda za unapređivanje školstva.
Nastavnici će na satu predavati samo obvezan program, a neobvezan
će se moći učiti u izbornom programu.
Tvrdnje iznesene u jednom listu da učenici ne moraju ništa znati o
piramidama, Kineskom zidu, atenskoj demokraciji, legendi o dolasku
Hrvata i nastanku Hrvatskoga sabora 1990., kako napominje Milat,
nisu točne.
U obveznim zadaćama koje učenici moraju svladati stoji: "Opisati
izgled i namjenu egipatskih građevina", "nabrojiti kineska
dostignuća u kulturi, opisati ih i odrediti njihovo značenje",
"objasniti atensku demokraciju", "navesti odakle i kada na prostor
današnje Hrvatske dolaze Hrvati", te "objasniti rezultate prvih
višestranačkih izbora, početak rada Hrvatskog sabora", objašnjava
Milat.
(Hina) nk mc