FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUH:OVOGODIŠNJA TURISTIČKA SEZONA ĆE NA GODIŠNJOJ RAZINI BITI BOLJA OD LANJSKE

ZAGREB, 31. srpnja (Hina) - Dosadašnji tijek ovogodišnje turističke sezone Hrvatska udruga hotelijera i restoratera (HUH) ocjenjuje dobrim, a unatoč neopravdanom podizanju cijena od strane nekih hotelijera, što je dovelo do srpanjskih "rupa" u popunjenosti kapaciteta, hotelijeri očekuju ostvarenje planiranih rezultata - godišnji porast fizičkog prometa do 10 posto te financijskog prometa i iznad 10 posto.
ZAGREB, 31. srpnja (Hina) - Dosadašnji tijek ovogodišnje turističke sezone Hrvatska udruga hotelijera i restoratera (HUH) ocjenjuje dobrim, a unatoč neopravdanom podizanju cijena od strane nekih hotelijera, što je dovelo do srpanjskih "rupa" u popunjenosti kapaciteta, hotelijeri očekuju ostvarenje planiranih rezultata - godišnji porast fizičkog prometa do 10 posto te financijskog prometa i iznad 10 posto.#L# Trenutnu popunjenost hotelskih kapaciteta članica HUH-a (oko 170 hotelijera) glavni tajnik HUH-a Vlado Galičić ocjenjuje zadovoljavajućom te dodaje da će, iako u gotovo svim hotelima ima slobodnih mjesta, na godišnjoj razini popunjenost biti slična ili nešto i bolja od one iz prošle godine. Nešto slabiju popunjenost u ovogodišnjem nego u prošlogodišnjem srpnju Galičić pojašnjava ne samo povećanjem cijena nego i općim stanjem na međunarodnom tržištu, posebno u Njemačkoj, Austriji i Italiji, gdje je, zbog uvođenja eura i recesije sve prisutniji trend provođenja godišnjih odmora u svojoj zemlji. Unatoč svemu tome, hotelijeri očekuju da će prva tri tjedna u kolovozu donijeti i bolju popunjenost budući je to vrijeme kada u Hrvatsku tradicionalno dolazi veći broj inozemnih turista, posebno Talijana. Cilj je hotelijera, a i ukupne turističke politike, kaže Galičić, svake godine ostvarivati blagi, a ne senzacionalno veliki porast. Ističe i da hotelijeri nisu problem hrvatskog turizma budući su ove godine u pripremu i obnovu kapaciteta uložili oko 150 milijuna eura. Većina hotelijera koji su podigli cijene od ove godine pružaju i višu kvalitetu usluga u svojima objektima, a dio njih je povećanjem cijena započeo i tzv. proces restrukturiranja gostiju odnosno privlačenja gostiju veće platežne moći i veće turističke kulture. To se ne može postići u jednoj sezoni nego je to proces koji traje više godina, a dio je opće strategije repozicioniranja hrvatskog turizma na međunarodnom turističkom tržištu, dodaje Galičić. Na žalost, napominje, ulaganja hotelijera ove godine nisu popraćena i ulaganjima u poboljšanje vanhotelske ponude u turističkim destinacijama što stvara ukupno loš dojam. U tom smislu, drži Galičić, potrebna je veća i koordinirana suradnja svih turističkih djelatnika na određenom području, od turističkih zajednica, ugostitelja, hotelijera i putničkih agencija do predstavnika lokalne uprave i samog stanovništva. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙