ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Poslovni ljudi i turisti koji odsjedaju u zagrebačkim hotelima u većini su zadovoljni prijemom u hotelu, brigom hotelskog osoblja te hranom i pićem, no najviše su nezadovoljni osnovnim hotelskim proizvodom -
smještajem odnosno hotelskim sobama koje su u svim dimnezijama (veličina, izgled, oprema, kupaonica, čistoće i drugo) ocijenili - negativno.
ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Poslovni ljudi i turisti koji odsjedaju u
zagrebačkim hotelima u većini su zadovoljni prijemom u hotelu,
brigom hotelskog osoblja te hranom i pićem, no najviše su
nezadovoljni osnovnim hotelskim proizvodom - smještajem odnosno
hotelskim sobama koje su u svim dimnezijama (veličina, izgled,
oprema, kupaonica, čistoće i drugo) ocijenili - negativno.#L#
Pokazali su to rezultati istraživanja o zadovoljstvu gostiju
hotelskom uslugom u zagrebačkim hotelima kojeg je tijekom svibnja
ove godine provela Katedra za turizam zagrebačkog Ekonomskog
fakulteta, a koje je predstavljeno na današnjoj sjednici Vijeća
hotelijera HGK-Komore Zagreb.
Istraživanje je provedeno u osam zagrebačkih hotela na uzorku od
182 ispitanika, većinom poslovnih gostiju (80 posto). Uz navedeno,
hotelski gosti su nezdovoljni i dopunskim sadržajima hotela, kao i
ugostiteljskom i kulturnom ponudom Zagreba.
Komentirajući rezultate predsjednica Vijeća Amelija Tomašević
kazala je kako su oni zabrinjavajući te da se o pitanju uređenja
hotela i soba svi zagrebački hotelijeri trebaju više potruditi.
Na današnjoj sjednici Vijeća održana je i prezentacija mogućnosti
novih tehnologija u hotelijerstvu, posebno Interneta, hotelskih
telefonskih sustava te centralnih nadzornih sustava koji
upravljaju svim instalacijama u hotelu.
(Hina) tam ds