FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U ZAGREBAČKIM HOTELIMA GOSTI NAJVIŠE NEZADOVOLJNI - SMJEŠTAJEM

ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Poslovni ljudi i turisti koji odsjedaju u zagrebačkim hotelima u većini su zadovoljni prijemom u hotelu, brigom hotelskog osoblja te hranom i pićem, no najviše su nezadovoljni osnovnim hotelskim proizvodom - smještajem odnosno hotelskim sobama koje su u svim dimnezijama (veličina, izgled, oprema, kupaonica, čistoće i drugo) ocijenili - negativno.
ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Poslovni ljudi i turisti koji odsjedaju u zagrebačkim hotelima u većini su zadovoljni prijemom u hotelu, brigom hotelskog osoblja te hranom i pićem, no najviše su nezadovoljni osnovnim hotelskim proizvodom - smještajem odnosno hotelskim sobama koje su u svim dimnezijama (veličina, izgled, oprema, kupaonica, čistoće i drugo) ocijenili - negativno.#L# Pokazali su to rezultati istraživanja o zadovoljstvu gostiju hotelskom uslugom u zagrebačkim hotelima kojeg je tijekom svibnja ove godine provela Katedra za turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta, a koje je predstavljeno na današnjoj sjednici Vijeća hotelijera HGK-Komore Zagreb. Istraživanje je provedeno u osam zagrebačkih hotela na uzorku od 182 ispitanika, većinom poslovnih gostiju (80 posto). Uz navedeno, hotelski gosti su nezdovoljni i dopunskim sadržajima hotela, kao i ugostiteljskom i kulturnom ponudom Zagreba. Komentirajući rezultate predsjednica Vijeća Amelija Tomašević kazala je kako su oni zabrinjavajući te da se o pitanju uređenja hotela i soba svi zagrebački hotelijeri trebaju više potruditi. Na današnjoj sjednici Vijeća održana je i prezentacija mogućnosti novih tehnologija u hotelijerstvu, posebno Interneta, hotelskih telefonskih sustava te centralnih nadzornih sustava koji upravljaju svim instalacijama u hotelu. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙