FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA SA 7,64 MILIJUNA KUNA PODUPIRE IZVOZ

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA SA 7,64 MILIJUNA KUNA PODUPIRE IZVOZ MINISTARSTVO GOSPODARSTVA SA 7,64 MILIJUNA KUNA PODUPIRE IZVOZ Jedan od posljednjih poteza ministra gospodarstva u ostavci Hrvoja Vojkovića bilo je donošenje "Programa mjera i aktivnosti Ministarstva gospodarstva namijenjenih potpori izvoza", za čiju je provedbu u ovoj godini u proračunu predviđeno oko 7,64 milijuna kuna. Program sadrži četiri konkretne mjere u operacionalizaciji ciljeva potpore - od stvaranja baze podataka o uvjetima poslovanja na pojedinim stranim tržištima, financijske i druge potpore izvoznicima pri izlasku na inozemna tržišta, posebne potpore za izlazak na nedovoljno istražena ili nova tržišta, do sufinanciranja kamata pri izvozu. Najveći dio proračunom osiguranih sredstava - 4,64 milijuna kuna, namijenjen je financiranju izvoza s posebnim naglaskom na dovođenje hrvatskih trgovačkih društava u izravne kontakte s potencijalnim inozemnim partnerima. Ta mjera predviđa nekoliko provedbenih aktivnost - organizirane grupne posjete hrvatskih tvrtki inozemnim potencijalnim poslovnim partnerima, sudjelovanje na sajmovima i izložbama, organizaciju seminara i prezentacija o mogućnostima hrvatskog izvoza te konačno stručnu potporu tvrtkama koje prvi put kreću u izvoz.
MINISTARSTVO GOSPODARSTVA SA 7,64 MILIJUNA KUNA PODUPIRE IZVOZ Jedan od posljednjih poteza ministra gospodarstva u ostavci Hrvoja Vojkovića bilo je donošenje "Programa mjera i aktivnosti Ministarstva gospodarstva namijenjenih potpori izvoza", za čiju je provedbu u ovoj godini u proračunu predviđeno oko 7,64 milijuna kuna. Program sadrži četiri konkretne mjere u operacionalizaciji ciljeva potpore - od stvaranja baze podataka o uvjetima poslovanja na pojedinim stranim tržištima, financijske i druge potpore izvoznicima pri izlasku na inozemna tržišta, posebne potpore za izlazak na nedovoljno istražena ili nova tržišta, do sufinanciranja kamata pri izvozu. Najveći dio proračunom osiguranih sredstava - 4,64 milijuna kuna, namijenjen je financiranju izvoza s posebnim naglaskom na dovođenje hrvatskih trgovačkih društava u izravne kontakte s potencijalnim inozemnim partnerima. Ta mjera predviđa nekoliko provedbenih aktivnost - organizirane grupne posjete hrvatskih tvrtki inozemnim potencijalnim poslovnim partnerima, sudjelovanje na sajmovima i izložbama, organizaciju seminara i prezentacija o mogućnostima hrvatskog izvoza te konačno stručnu potporu tvrtkama koje prvi put kreću u izvoz. Preostala tri milijuna kuna proračunom predviđenih sredstava namijenjeno je sufinanciranju kamata pri izvozu kapitalnih dobara, izvođenju investicijskih i infrastrukturnih radova u inozemstvu i drugim oblicima izvoza usluga u slučaju kreditiranja inozemnih kupaca na temelju srednjoročnih kreditnih linija. Ta će se sredstva odobravati na zahtjev izvoznika, no predviđena je i mogućnost da se potpore unaprijed određuju prema zemljama - potencijalnim izvoznim tržištima, i to u suradnji sa Hrvatskog gospodarskom komorom (HGK), Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak (HBOR) te ministarstvima vanjskih poslova i financija. Za dobivanje sredstava po ovoj točki Programa potrebno je, među ostalim, da najmanje 60 posto izvoznih proizvoda ili vrijednosti usluga bude hrvatskog podrijetla, da izvozni posao prati HBOR te da izvoz nije usmjeren na zemlje Europske unije ili EFTA-e, osim ako se radi o brodogradnji ili vojnoj industriji. Za preostale dvije mjere iz Programa proračunom nisu predviđena nikakva sredstva, a za njihovu provedbu "sredstva će se osigurati iz redovitih sredstava Ministarstva gospodarstva predviđenih za pokriće materijalnih troškova". Tim će se sredstvima izraditi besplatne Internet stranice, koje će sadržavati informacije o kretanjima na svjetskim tržištima, o kanalima distribucije, investicijskoj klimi, stranom zakonodavstvu, o raspisanim tenderima međunarodnih financijskih institucija i sl. Također, predviđeno je izdavanje raznih publikacija, biltena, organiziranje seminara, radionica, prezentacija, izrada studija izvedivosti (feasibility studies) i sl. To se posebno odnosi na projekte unaprjeđivanja aktivnosti na tržištima regije ili novim, izvaneuropskim tržištima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙