ZAGREB, 23. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica, iz sastava koncerna Agrokor, u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci ostvarila rekordnu prodaj od 101 milijun litara prirodne mineralne vode, što je za deset milijuna litara više nego u istom
lanjskom razdoblju, objavili su iz Jamnice.
ZAGREB, 23. srpnja (Hina) - Tvrtka Jamnica, iz sastava koncerna
Agrokor, u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci ostvarila rekordnu
prodaj od 101 milijun litara prirodne mineralne vode, što je za
deset milijuna litara više nego u istom lanjskom razdoblju,
objavili su iz Jamnice.#L#
Na domaće tržište plasirano je oko 94 milijuna litara prirodne
mineralne vode, dok je izvoz iznosio oko 7,1 milijun litara.
Usprkos porastu uvoza mineralnih voda Jamnica je na domaćem tržištu
zadržala svoj udio od 82 posto u prodaji prirodnih mineralnih voda,
ističu iz te tvrtke. Dodaju kako su dobri rezultati ostvareni i u
prodaji voćnih sokova Juicy kojih je u prvih šest mjeseci prodano 14
posto više. U izvozu prodaja sokova Juicy više je nego
udvostručena.
Kako su istaknuli u Jamnici, odlukom hrvatske Vlade dodijeljena im
je koncesija za crpljenje termalnih voda iz bušotine Sveta Jana u
Svetojanskim Toplicama, a koncesija je potpisana prošloga tjedna.
Prema Ugovoru koncesija je dodijeljena na 30 godina, a za
korištenje koncesije Jamnica je uplatila jednokratnu naknadu od
632,85 tisuća kuna, a godišnja naknada za crpljenje vode radi
prodaje na tržištu iznosit će 2,5 posto od prihoda ostvarenog
prodajom.
Prve količine prirodne izvorske vode Jana upakirane u PET ambalaži
od 1,5 litara od početka se tjedna nalaze u distribuciji, dok će se
do kraja ovoga tjedna asortiman proširiti na pakiranja od 0,5
litara, te sa tzv. "baby" Janom od 0,25 litara.
Time Jamnica, pojasnili su u tvrtki, ulazi u segment izvorskih
voda.
(Hina) tp ds