BEOGRAD, 26. lipnja (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka na tržištu SRJ prošle je godine ostvarila promet veći od 30 milijuna kuna, što predstavlja porast od više od 20 posto, kazao je na današnjem susretu s novinarima
iz Hrvatske Krunoslav Bešvir direktor Podravkinog predstavništva u Beogradu.
BEOGRAD, 26. lipnja (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija
Podravka na tržištu SRJ prošle je godine ostvarila promet veći od 30
milijuna kuna, što predstavlja porast od više od 20 posto, kazao je
na današnjem susretu s novinarima iz Hrvatske Krunoslav Bešvir
direktor Podravkinog predstavništva u Beogradu.#L#
Cilj Podravke je postati vodeća distributivna tvrtka u Srbiji, a u
tom je smislu dogovoreno da krajem srpnja koprivnička tvrtka
preuzme distribuciju Nestleovih proizvoda na srpskom tržištu. U
razvoj vlastite distributivne mreže na tom tržištu u tom se cilju
namjera uložiti više od milijun eura, kazao je Bešvir.
Dugoročna poslovna strategija koprivničke prehrambene industrije
jest da tržište Srbije postane Podravkino tržište broj dva, odmah
iza hrvatskog.
Obzirom da je Podravki tržište Srbije od strateškog značaja,
zainteresirani smo i za sudjelovanje u procesu privatizacije, a do
sada je otvoren interes iskazana za tvrtke Frikom i Takovo, rekao je
Bešvir.
Podravka trenutno na srpskom tržištu nastupa sa 60 proizvoda, a u
narednom razdoblju namjeravaju proširiti svoj asortiman, osobito u
dijelu dodataka jelima i dječje hrane, s kojom su zauzeli vodeće
mjesto na tom tržištu.
Bešvir je istaknuo kako je Podravka prva strana tvrtka koja je u
Srbiji pokrenula doradni posao u mesoprerađivačkoj industriji, i
to u mesnoj industriji "Srem Šid".
Podravkina tvrtka u Beogradu registrirana je i počela je s radom
početkom ove godine, a krajem 80-tih i početkom 90-tih ta je tvrtka
ostvarivala otprilike 40 posto ukupnog prihoda od prodaje na tom
tržištu te sa tog područja nabavljala oko 60 posto sirovina za
preradu.
(Hina) tp db