ZAGREB, 23. srpnja (Hina) - S ciljem oblikovanja vizualnog identiteta i komunikacije 37. zagrebačkog salona, ULUPUH je raspisao natječaj "Osnove vizualnog identiteta 37. zagrebačkog salona", koji traje do 2. rujna.
ZAGREB, 23. srpnja (Hina) - S ciljem oblikovanja vizualnog
identiteta i komunikacije 37. zagrebačkog salona, ULUPUH je
raspisao natječaj "Osnove vizualnog identiteta 37. zagrebačkog
salona", koji traje do 2. rujna.#L#
Zainteresirani kandidati prijavljuju idejna rješenja za plakate,
pozivnice, kataloge, diplome nagrađenima i web stranicu.
Radovi se predaju u zatvorenom omotu označenom samo šifrom (dvije
brojke i dva slova). Radovi označeni imenom autora ili nekim drugim
prepoznatljivim znakom koji odaje identitet autora bit će
isključeni iz natječaja.
Uz rad se posebno predaje i zatvorena omotnica označena šifrom u
kojoj se nalaze ime, adresa, telefon i e-mail autora.
Radovi za selekciju predaju se kao print A3 formata kasirano na
kapafix pjenu od 5 milimetara i s kratkim objašnjenjem.
Radovi se predaju osobno, dostavom ili poštom u Galeriji ULUPUH
(Tkalčićeva 14) do 2. kolovoza te u tajništvu ULUPUH-a (Vlaška 72)
od 26. kolovoza do 2. rujna.
Predane radove pregledat će i ocijeniti žiri u kojem su Sanja
Bachrach Krištofić, Branka Hlevnjak, Daniel Popović, Nikola
Radeljković i Toni Uroda.
Žiri će dodijeliti tri nagrade - rad koji dobije prvu nagradu bit će
realiziran i dobit će osam tisuća kuna, druga nagrada je četiri
tisuće kuna, a treća dvije tisuće kuna.
O odluci stručnog žirija svi će natjecatelji biti obaviješteni
najkasnije do 16. rujna pismenim putem.
Ovogodišnji Zagrebački salon održat će se u Umjetničkom paviljonu
od 24. listopada do 16.studenog.
(Hina) ag ip