DUBROVNIK, 10. srpnja (Hina) - U dubrovačkoj Gradskoj vijećnici danas je promovirana nova mala boca Coca-Cole s jedinstvenom etiketom na kojoj se nalazi logotip prepoznatljive vizure Dubrovnika.
DUBROVNIK, 10. srpnja (Hina) - U dubrovačkoj Gradskoj vijećnici
danas je promovirana nova mala boca Coca-Cole s jedinstvenom
etiketom na kojoj se nalazi logotip prepoznatljive vizure
Dubrovnika. #L#
Autor dizajna etikete na kojoj je vizura Dubrovnika, je mladi
dubrovački dizajner Boris Jović.
To je prvi put u povijesti Coca-Cole da je ta tvrtka dopustila
promjenu na poznatoj etiketi bočice, a Dubrovnik je ujedno i jedini
grad čija se slika ikad našla na bočici toga bezalkoholnog pića.
Dio prihoda od prodaje tih bočice Coca-Cole tijekom ljeta bit će
namijenjen obnovi Kneževa dvora u Dubrovniku, jednog od
najvrijednijih hrvatskih kulturnih spomenika.
"Dubrovnik je bio razoren u ratu i njegovi resursi su iscrpljeni te
i dalje treba pomoć u obnovi", kazao je zamjenik gradonačelnice
Frano Matušić. Dodao je kako "očekuje da će ovaj primjer slijediti i
drugi poslovni subjekti koji mogu naći interesa u suradnji s Gradom
Dubrovnikom za dobrobit grada i obnovu kulturnih spomenika.
U tvrtki Coca-Cola očekuju da bi moglo biti skupljeno oko 200.000
kuna za obnovu Kneževa dvora, istaknula je direktorica marketinga
ove tvrtke za Hrvatsku, Mia Vojnić.
(Hina) hš sp