ZURICH, 9. srpnja (Hina/Reuters) - Američki proizvođač bezalkoholnih pića Coca-Cola danas je prenio globalni rat za vrlo propulzivno tržište mineralnih voda u samo dvorište najvećeg svjetskog prehrambenog diva Nestela, kupnjom
švicarske tvrtke za proizvodnju i punjenje vode, Valser.
ZURICH, 9. srpnja (Hina/Reuters) - Američki proizvođač
bezalkoholnih pića Coca-Cola danas je prenio globalni rat za vrlo
propulzivno tržište mineralnih voda u samo dvorište najvećeg
svjetskog prehrambenog diva Nestela, kupnjom švicarske tvrtke za
proizvodnju i punjenje vode, Valser.#L#
"Kupovina Valsera predstavlja prijenos Coca-Coline poslovne
strategije u Švicarsku, s ciljem širenja našeg poslovanja u
području bezalkoholnih svježih napitaka", stoji u priopćenju
generalnog direktora Coca-Cole, Franka van Buchema. Uvjeti kupnje
nisu objavljeni.
Valser predstavlja tradicionalnu švicarsku marku. Dok mineralna
voda s Alpskog gorja ima povijest staru nekoliko tisućljeća, sama
je kompanija osnovana 1961. Lani je ostvarila prodaju od 122,5
milijuna litara i tvrdi da ima najveći udjel na švicarskom tržištu,
na kojem se godišnje puni 530 milijuna litara boca vode.
Na vrlo konkurentnom američkom tržištu, Coca-Cola je prošloga
mjeseca po prodaji voda pala na drugo mjesto, iza Nestlea, nakon
njegovog sporazuma o suradnji s Danoneom.
Nestle i Coca-Cola, iako očiti konkurenti na tržištu voda, partneri
su u tvrtki Beverage Partners koja prodaje pića na bazi kave i
čaja.
(Hina) sbo gbo