FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HGK: TRIBINE ZA SUDIONIKE TRŽIŠNE KOMUNIKACIJE

ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - Udruženje marketinga Hrvatske gospodarske komore i Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) organizatori su tribina namijenjenih svim sudionicima tržišne komunikacije koje će održavati jednom mjesečno, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u HGK-u.
ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - Udruženje marketinga Hrvatske gospodarske komore i Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) organizatori su tribina namijenjenih svim sudionicima tržišne komunikacije koje će održavati jednom mjesečno, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u HGK-u.#L# U okviru HURA-e djeluje 21 agencija koje ostvaruju oko 80 posto prihoda u segmentu tržišnoga komuniciranja, a Udruženje marketinga HGK okuplja sve gospodarske subjekte s tog područja. Iako je registrirano 3600 agencija na području marketinga odnosno promidžbe djeluje svega pedesetak agencija kojima je to osnovna djelatnost premda je teško utvrditi točan broj. Branko Eder, predsjednik Udruženja marketinga HGK, napomenuo je kako su unutar komore osnovane dvije grupacije. Riječ je o Grupaciji agencija za tržišno komuniciranje i Grupaciji agencija za istraživanja tržišta. Razvojem tržišta može se očekivati osnivanje novih grupacija. Trenutačno agencije ostvaruju godišnji promet veći od 250 milijuna eura, pri čemu je kvaliteta rada na sve višoj razini, rečeno je. (Hina) pp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙