ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - Udruženje marketinga Hrvatske gospodarske komore i Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) organizatori su tribina namijenjenih svim sudionicima tržišne komunikacije koje će održavati
jednom mjesečno, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u HGK-u.
ZAGREB, 11. lipnja (Hina) - Udruženje marketinga Hrvatske
gospodarske komore i Hrvatska udruga društava za tržišno
komuniciranje (HURA) organizatori su tribina namijenjenih svim
sudionicima tržišne komunikacije koje će održavati jednom
mjesečno, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare u
HGK-u.#L#
U okviru HURA-e djeluje 21 agencija koje ostvaruju oko 80 posto
prihoda u segmentu tržišnoga komuniciranja, a Udruženje marketinga
HGK okuplja sve gospodarske subjekte s tog područja. Iako je
registrirano 3600 agencija na području marketinga odnosno
promidžbe djeluje svega pedesetak agencija kojima je to osnovna
djelatnost premda je teško utvrditi točan broj.
Branko Eder, predsjednik Udruženja marketinga HGK, napomenuo je
kako su unutar komore osnovane dvije grupacije. Riječ je o
Grupaciji agencija za tržišno komuniciranje i Grupaciji agencija
za istraživanja tržišta. Razvojem tržišta može se očekivati
osnivanje novih grupacija.
Trenutačno agencije ostvaruju godišnji promet veći od 250 milijuna
eura, pri čemu je kvaliteta rada na sve višoj razini, rečeno je.
(Hina) pp ds