POREČ, 10. lipnja (Hina) - Ugovor o izradbi Master plana razvoja turizma Istre do 2010. godine potpisali su danas u Poreču istarski župan Ivan Jakovčić, predsjednik županijske Turističke zajednice (TZ) Veljko Ostojić i predsjednik
Uprave španjolske konzultantske tvrtke iz Barcelone T.H.R. Eulegio Bordas.
POREČ, 10. lipnja (Hina) - Ugovor o izradbi Master plana razvoja
turizma Istre do 2010. godine potpisali su danas u Poreču istarski
župan Ivan Jakovčić, predsjednik županijske Turističke zajednice
(TZ) Veljko Ostojić i predsjednik Uprave španjolske konzultantske
tvrtke iz Barcelone T.H.R. Eulegio Bordas. #L#
Ta je španjolska tvrtka angažirana za izradu Master plana turizma
Istre na temelju najprihvatljivije ponude na međunarodnom
natječaju. Plan bi trebao biti gotov u idućih osam mjeseci, uz
cijenu od 657.500 eura koju će snositi Istarska županija,
turističke tvrtke, istarska Turistička zajednica, te turističke
zajednice općina i gradova u Istarskoj županiji.
Predsjednik TZ-a Istarske županije Ostojić izrazio je uvjerenost
da će se postići suradnja i konsenzus između privatnog i javnog
sektora o ključnim pitanjima koja se odnose na turističku budućnost
Istarske županije.
Naime, rekao je Ostojić, provedbom Master plana trebalo bi se
odgovoriti na pitanja koja se odnose na konkurentnost pojedinih
turističkih odredišta, zatim o planiranju razvoja u odnosu na broj
smještajnih jedinica i njihovu kvalitetu, te na pitanje kako
turistička ponuda komunicira sa svjetskim turističkim tržištem.
Predsjednik Uprave španjolske tvrtke T.H.R. Bordas ocijenio je da
Istra kao cjelina ne može konkurirati svjetskom turističkom
tržištu, ali zato njezina pojedina odredišta mogu biti vrlo
konkurentna. Najavio je da će zato ta tvrtka izraditi dva Master
plana, jedan koji će se odnositi na sedam pojedinih lokacija na
istarskom poluotoku, dok će drugi biti opći za cijelu Istarsku
regiju.
Osvrćući se na sadašnju turističku ponudu u Istri, predsjednik
županijske Turističke zajednice Ostojić rekao je također da je ona
gotovo identična bez obzira na to o kojim je turističkim
odredištima riječ, te da se pojedine turističke tvrtke međusobno
nadmeću otimajući jedna drugoj goste, umjesto da se konkurentski
nadmeću sa stranim turističkim kućama.
(Hina) bžuž sp