FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ISTRAŽIVANJE: ZABA NAJPOZNATIJA BANKOVNIM KLIJENTIMA

HR-banke-istraživanja-Makrogospodarstvo ISTRAŽIVANJE: ZABA NAJPOZNATIJA BANKOVNIM KLIJENTIMA ISTRAŽIVANJE: ZABA NAJPOZNATIJA BANKOVNIM KLIJENTIMA Istraživanje poznatosti imena banaka, provedeno na privatnim korisnicima bankovnih usluga, pokazalo je da najveći broj ispitanika, njih 86 posto, prepoznaje ime Zagrebačke banke, dok je najveći porast prepoznatljivosti - s 23 na 41 posto, zabilježen kod Raiffeisenbanke (RBA). Rezultati su to istraživanje je proveo GfK Centar za istraživanje tržišta, i to na tisuću ispitanika, četiri puta godišnje, dakle 4.000 ispitanika na godišnjoj razini. Usporedbom rezultata za 2001. u odnosu na one iz 2000. godine, pokazalo se da Zagrebačka banka ima približno jednake rezultate, dok je Privredna banka Zagreb zabilježila porast poznatosti na spontanoj razini (sa 66 na 73%). Osim RBA, značajan porast poznatosti bilježe i Erste & Steiermaerkische Banke (s 3 na 19%), Hypo Alpe Adria Bank (sa 7 na 14%) te Volksbank (s 1 na 5%). Prema indeksima poznatosti, odnosno mjeri koja veću važnost daje odgovoru ispitanika na spontanoj razini a manju na poticanoj razini, porast poznatosti bilježe PBZ, Dalmatinska banka te Hypo Alpe Adria Bank, dok su najveći porast ponovno zabilježili RBA i Erste & Steiermaerkische. Istraživanje GfK-a pokazalo je i kako se banke koje bilježe najveći porast poznatosti ujedno i najviše sviđaju svojim klijentima.
ISTRAŽIVANJE: ZABA NAJPOZNATIJA BANKOVNIM KLIJENTIMA Istraživanje poznatosti imena banaka, provedeno na privatnim korisnicima bankovnih usluga, pokazalo je da najveći broj ispitanika, njih 86 posto, prepoznaje ime Zagrebačke banke, dok je najveći porast prepoznatljivosti - s 23 na 41 posto, zabilježen kod Raiffeisenbanke (RBA). Rezultati su to istraživanje je proveo GfK Centar za istraživanje tržišta, i to na tisuću ispitanika, četiri puta godišnje, dakle 4.000 ispitanika na godišnjoj razini. Usporedbom rezultata za 2001. u odnosu na one iz 2000. godine, pokazalo se da Zagrebačka banka ima približno jednake rezultate, dok je Privredna banka Zagreb zabilježila porast poznatosti na spontanoj razini (sa 66 na 73%). Osim RBA, značajan porast poznatosti bilježe i Erste & Steiermaerkische Banke (s 3 na 19%), Hypo Alpe Adria Bank (sa 7 na 14%) te Volksbank (s 1 na 5%). Prema indeksima poznatosti, odnosno mjeri koja veću važnost daje odgovoru ispitanika na spontanoj razini a manju na poticanoj razini, porast poznatosti bilježe PBZ, Dalmatinska banka te Hypo Alpe Adria Bank, dok su najveći porast ponovno zabilježili RBA i Erste & Steiermaerkische. Istraživanje GfK-a pokazalo je i kako se banke koje bilježe najveći porast poznatosti ujedno i najviše sviđaju svojim klijentima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙