ZAGREB, 24. svibnja (Hina) - I na Gibraltaru vozači se vezuju sigurnosnim pojasevima. Naime, na upit jednog čitatelja 'Gibraltar Chronicla' je li nužno korištenje sigurnosnih pojaseva na gibraltarskim cestama na kojima se ne može
razviti veće brzine, predstavnik policije odgovara da su upravo kod malih brzina pojasevi najefikasniji. Eto odgovora i svim našim "Nevjernim Tomama" i "pametnjakovićima".
ZAGREB, 24. svibnja (Hina) - I na Gibraltaru vozači se vezuju
sigurnosnim pojasevima. Naime, na upit jednog čitatelja 'Gibraltar
Chronicla' je li nužno korištenje sigurnosnih pojaseva na
gibraltarskim cestama na kojima se ne može razviti veće brzine,
predstavnik policije odgovara da su upravo kod malih brzina
pojasevi najefikasniji. Eto odgovora i svim našim "Nevjernim
Tomama" i "pametnjakovićima". #L#
Posljedice izravnog sudara dva vozila pri brzini od 30 km/h ravne su
udaru jednoga od njih u čvrstu prepreku brzinom od 60 km/h,
upozorava Željko Jamičić u 'Komunalnom vjesniku'. U trenutku
sudara svi nepričvršćeni dijelovi nastavljaju kretanje
nesmanjenom brzinom prema naprijed. Prema naprijed "lete" i
putnici i prtljaga. Putnici s prednjih sjedišta udaraju u
vjetrobran, kod većih brzina i izlijeću iz automobila, putnici sa
zadnjih sjedišta polijeću prema vozaču i suvozaču.
Jednostavna logika sigurnosnih pojaseva glasi: ako se osobe "vežu"
spriječit će se izlijetanje uslijed inercije, a time ozlijeđivanje
ili nešto još gore da ne reknemo najgore. Kako se najviše nezgoda
događa u gradskoj vožnji to je razvidno da je pojas vrlo efikasno
sredstvo protiv ranjavanja ili, moguće, i onog najgoreg. Zato:
Vežite se!
(Hina) ld ld