ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) predstavio je danas svoj novootvoreni Pozivni centar mobilnih mreža (Call centar) u kojem 250 zaposlenih dnevno telefonski ili putem e-maila kontaktira sa prosječno 15 tisuća
korisnika pružajući im potrebne informacije o svim uslugama u mobilnim mrežama HT-a (HTcronet, Simpa, HTmobitel).
ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) predstavio je
danas svoj novootvoreni Pozivni centar mobilnih mreža (Call
centar) u kojem 250 zaposlenih dnevno telefonski ili putem e-maila
kontaktira sa prosječno 15 tisuća korisnika pružajući im potrebne
informacije o svim uslugama u mobilnim mrežama HT-a (HTcronet,
Simpa, HTmobitel).#L#
Call centar u punoj je funkciji zadnja dva mjeseca, radi 24 sata
dnevno, a po riječima direktora Sektora za brigu o korisnicima u
pokretnim komunikacijama HT-a Johannesa Ambrosa uređen je i
opremljen u skladu s najsuvremenijim trendovima. Mjesečno se
kontaktira sa prosječno 450 tisuća korisnika a dnevno se odgovori i
na oko pet tisuća pismenih upita (koji dođu faxom ili e-mailom). Na
95 posto dolaznih poziva korisnika odgovara se u roku od 20
sekundi.
Zaposleni su različitih dobi i zanimanja, rade u smjenama po 7 do 8
sati dnevno, a svi su prošli posebnu obuku za uspješno
komuniciranje s korisnicima te rad u stresnim situacijama.
Uz zagrebački Call centar za korisnike mobilnih mreža HT-a Ambros
je za ovu jesen najavio otvaranje sličnog Centra i u Rijeci.
HT je početkom travnja ove godine imao milijun korisnika svojih
mobilnih mreža.
(Hina) tam ds