FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HT PREDSTAVIO POZIVNI CENTAR ZA KORISNIKE SVOJIH MOBILNIH MREŽA

ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) predstavio je danas svoj novootvoreni Pozivni centar mobilnih mreža (Call centar) u kojem 250 zaposlenih dnevno telefonski ili putem e-maila kontaktira sa prosječno 15 tisuća korisnika pružajući im potrebne informacije o svim uslugama u mobilnim mrežama HT-a (HTcronet, Simpa, HTmobitel).
ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) predstavio je danas svoj novootvoreni Pozivni centar mobilnih mreža (Call centar) u kojem 250 zaposlenih dnevno telefonski ili putem e-maila kontaktira sa prosječno 15 tisuća korisnika pružajući im potrebne informacije o svim uslugama u mobilnim mrežama HT-a (HTcronet, Simpa, HTmobitel).#L# Call centar u punoj je funkciji zadnja dva mjeseca, radi 24 sata dnevno, a po riječima direktora Sektora za brigu o korisnicima u pokretnim komunikacijama HT-a Johannesa Ambrosa uređen je i opremljen u skladu s najsuvremenijim trendovima. Mjesečno se kontaktira sa prosječno 450 tisuća korisnika a dnevno se odgovori i na oko pet tisuća pismenih upita (koji dođu faxom ili e-mailom). Na 95 posto dolaznih poziva korisnika odgovara se u roku od 20 sekundi. Zaposleni su različitih dobi i zanimanja, rade u smjenama po 7 do 8 sati dnevno, a svi su prošli posebnu obuku za uspješno komuniciranje s korisnicima te rad u stresnim situacijama. Uz zagrebački Call centar za korisnike mobilnih mreža HT-a Ambros je za ovu jesen najavio otvaranje sličnog Centra i u Rijeci. HT je početkom travnja ove godine imao milijun korisnika svojih mobilnih mreža. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙