FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ANTUNOVIĆ: VLADA ŽELI POSTIĆI KONSENZUS S AKADEMSKOM ZAJEDNICOM

ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatska Vlada želi postići maksimalni konsenzus s akademskom zajednicom o reformi sustava visokoga obrazovanja i znanosti jer se te promjene mogu provesti samo ako ih akademska zajednica prihvati, istaknula je danas potpredsjednica hrvatske Vlade Željka Antunović na početku tematske sjednice o visokome obrazovanju i znanosti saborskoga Odbora za obrazovanje, znanost i kulturu.
ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatska Vlada želi postići maksimalni konsenzus s akademskom zajednicom o reformi sustava visokoga obrazovanja i znanosti jer se te promjene mogu provesti samo ako ih akademska zajednica prihvati, istaknula je danas potpredsjednica hrvatske Vlade Željka Antunović na početku tematske sjednice o visokome obrazovanju i znanosti saborskoga Odbora za obrazovanje, znanost i kulturu. #L# Rasprava o visokome obrazovanju i znanosti priređena je u sklopu trodnevne tematske sjednice Odbora za obrazovanje, znanost i kulturu Hrvatskoga sabora koja je jučer počela pod nazivom "Znanje - temelj poželjne budućnosti Hrvatske". Po riječima predsjednika toga saborskoga Odbora Ante Simonića priređivanjem tematske sjednice hrvatska je vlast demonstrirala zanimanje za teme obrazovanja i znanosti. Ali, istaknuo je Simonić, sjednica nema pretenzija odgovoriti na sva pitanja obrazovanja i znanosti već pomoći njihovu razrješavanju. Ministar znanosti i tehnologije Hrvoje Kraljević u uvodnome izlaganju istaknuo je da je rekonstrukcija sustava znanosti i visokoga obrazovanja u Hrvatskoj potrebna kako bismo se mogli uključiti u europski prostor visokoga obrazovanja i europski istraživački prostor. Pri tomu, dodao je Kraljević, za Hrvatsku je posebice važno uključivanje u europski istraživački prostor u kojemu ona sada praktički ne sudjeluje. Resorni ministar upozorio je i na neke poteškoće u sustavima visokoga obrazovanja i znanosti u Hrvatskoj među kojima su, kako je rekao, centralizirano upravljanje neizgrađeni binarni sustav obrazovanja - sveučilišni i veleučilišni te fragmentiranost istraživanja i neprilagođenost nastavnih programa. (Hina) ip az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙