ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatska Vlada želi postići maksimalni konsenzus s akademskom zajednicom o reformi sustava visokoga obrazovanja i znanosti jer se te promjene mogu provesti samo ako ih akademska zajednica prihvati,
istaknula je danas potpredsjednica hrvatske Vlade Željka Antunović na početku tematske sjednice o visokome obrazovanju i znanosti saborskoga Odbora za obrazovanje, znanost i kulturu.
ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatska Vlada želi postići maksimalni
konsenzus s akademskom zajednicom o reformi sustava visokoga
obrazovanja i znanosti jer se te promjene mogu provesti samo ako ih
akademska zajednica prihvati, istaknula je danas potpredsjednica
hrvatske Vlade Željka Antunović na početku tematske sjednice o
visokome obrazovanju i znanosti saborskoga Odbora za obrazovanje,
znanost i kulturu. #L#
Rasprava o visokome obrazovanju i znanosti priređena je u sklopu
trodnevne tematske sjednice Odbora za obrazovanje, znanost i
kulturu Hrvatskoga sabora koja je jučer počela pod nazivom "Znanje
- temelj poželjne budućnosti Hrvatske".
Po riječima predsjednika toga saborskoga Odbora Ante Simonića
priređivanjem tematske sjednice hrvatska je vlast demonstrirala
zanimanje za teme obrazovanja i znanosti. Ali, istaknuo je Simonić,
sjednica nema pretenzija odgovoriti na sva pitanja obrazovanja i
znanosti već pomoći njihovu razrješavanju.
Ministar znanosti i tehnologije Hrvoje Kraljević u uvodnome
izlaganju istaknuo je da je rekonstrukcija sustava znanosti i
visokoga obrazovanja u Hrvatskoj potrebna kako bismo se mogli
uključiti u europski prostor visokoga obrazovanja i europski
istraživački prostor.
Pri tomu, dodao je Kraljević, za Hrvatsku je posebice važno
uključivanje u europski istraživački prostor u kojemu ona sada
praktički ne sudjeluje.
Resorni ministar upozorio je i na neke poteškoće u sustavima
visokoga obrazovanja i znanosti u Hrvatskoj među kojima su, kako je
rekao, centralizirano upravljanje neizgrađeni binarni sustav
obrazovanja - sveučilišni i veleučilišni te fragmentiranost
istraživanja i neprilagođenost nastavnih programa.
(Hina) ip az