FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HARLEQUIN IZDAJE NOVU EDICIJU ŽENSKE LITERATURE

ZAGREB/LONDON, 14. travnja (Hina) - Mills & Boon - jedna od najpoznatijih edicija romantične literature - objavili su da se namjeravaju proširiti u svijet tzv. ženske literature.
ZAGREB/LONDON, 14. travnja (Hina) - Mills & Boon - jedna od najpoznatijih edicija romantične literature - objavili su da se namjeravaju proširiti u svijet tzv. ženske literature. #L# Izdavačka kuća Harlequin, koja je vlasnik edicije Mills & Boon, objavila je da će se nova edicija moderne ženske literature zvati "Red Dress Ink". Ta je edicija usmjerena na žensku publiku između 18 i 34 godine, pa će glavne junakinje, za razliku od romatičnih heroina edicije Mills & Boon, biti zaposlene žene. Harlequin time slijedi trend u ženskoj književnosti koji je otpočela Helen Fielding, autorica uspješnice "Dnevnik Bridget Jones". Popularnost ženske literature ne pokazuje znake posustajanja, a autorica Jenny Colgan ("Amandino vjenčanje") već je prodala filmska prava za svoja prva tri romana. "Naši serijali knjiga i dalje su globalni prioritet, ali današnje mlade žene zahtijevaju duže, zabavne i ne previše ozbiljne romane. U njima žele vidjeti oslikane vlastite živote, takvi kakvi su", kazala je Harlequinova managerica Gemma Clutterbuck, stoga će nove heroine imati probleme u vezama i neće uvijek završiti s "onim pravim". No, ženska literatura privlači i dobru količinu kritika, poput one književnice Beryl Bainbridge, koja ju je opisala kao "smeće". Jednako su brzi i oni koji, poput Jenny Colgan, takvu literaturu brane riječima: "Mlade žene nisu glupe i znaju razliku između književnosti i popularne literature." Posljednjih 70 godina edicija Mills & Boon postala je sinonimom za žanr romantične fikcije. Ti su romani obično priče o ljubavnim dogodovštinama visokih i zgodnih muškaraca i prelijepih i nesretnih žena, prenosi BBC. Tradicionalni romani Mills & Boon i dalje su vrlo pupularni, s globalnom godišnjom prodajom od 175 milijuna primjeraka, a knjige se izdaju na 26 jezika i imaju publiku od 50 milijuna čitatelja. Međutim, s dolaskom novog milenija, edicija je počela uvoditi promjene, a "Red Dress Ink" je posljednja u nizu. Prva je bila izostanak staromodnih ilustriranih naslovnica na ediciji Mills & Boon, osim na povijesnim romanima, i njihova zamjena fotografijama. (Hina) jšk bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙