ZAGREB/LONDON, 14. travnja (Hina) - Mills & Boon - jedna od najpoznatijih edicija romantične literature - objavili su da se namjeravaju proširiti u svijet tzv. ženske literature.
ZAGREB/LONDON, 14. travnja (Hina) - Mills & Boon - jedna od
najpoznatijih edicija romantične literature - objavili su da se
namjeravaju proširiti u svijet tzv. ženske literature. #L#
Izdavačka kuća Harlequin, koja je vlasnik edicije Mills & Boon,
objavila je da će se nova edicija moderne ženske literature zvati
"Red Dress Ink". Ta je edicija usmjerena na žensku publiku između 18
i 34 godine, pa će glavne junakinje, za razliku od romatičnih
heroina edicije Mills & Boon, biti zaposlene žene.
Harlequin time slijedi trend u ženskoj književnosti koji je
otpočela Helen Fielding, autorica uspješnice "Dnevnik Bridget
Jones". Popularnost ženske literature ne pokazuje znake
posustajanja, a autorica Jenny Colgan ("Amandino vjenčanje") već
je prodala filmska prava za svoja prva tri romana.
"Naši serijali knjiga i dalje su globalni prioritet, ali današnje
mlade žene zahtijevaju duže, zabavne i ne previše ozbiljne romane.
U njima žele vidjeti oslikane vlastite živote, takvi kakvi su",
kazala je Harlequinova managerica Gemma Clutterbuck, stoga će nove
heroine imati probleme u vezama i neće uvijek završiti s "onim
pravim".
No, ženska literatura privlači i dobru količinu kritika, poput one
književnice Beryl Bainbridge, koja ju je opisala kao "smeće".
Jednako su brzi i oni koji, poput Jenny Colgan, takvu literaturu
brane riječima: "Mlade žene nisu glupe i znaju razliku između
književnosti i popularne literature."
Posljednjih 70 godina edicija Mills & Boon postala je sinonimom za
žanr romantične fikcije. Ti su romani obično priče o ljubavnim
dogodovštinama visokih i zgodnih muškaraca i prelijepih i
nesretnih žena, prenosi BBC.
Tradicionalni romani Mills & Boon i dalje su vrlo pupularni, s
globalnom godišnjom prodajom od 175 milijuna primjeraka, a knjige
se izdaju na 26 jezika i imaju publiku od 50 milijuna čitatelja.
Međutim, s dolaskom novog milenija, edicija je počela uvoditi
promjene, a "Red Dress Ink" je posljednja u nizu. Prva je bila
izostanak staromodnih ilustriranih naslovnica na ediciji Mills &
Boon, osim na povijesnim romanima, i njihova zamjena
fotografijama.
(Hina) jšk bnš