SEOUL, 2. travnja (Hina/Reuters) - I dok su organizatori Svjetskog nogometnog prvenstva i korejsko ministarstvo zdravstva pokrenuli veliku akciju borbe protiv pušenja, velika duhanska kompanija "Korea Tobacco i Ginseng Corp" izbacili
su na tržište deset milijuna kutija cigareta oslikanih motivima s World Cupa.
SEOUL, 2. travnja (Hina/Reuters) - I dok su organizatori Svjetskog
nogometnog prvenstva i korejsko ministarstvo zdravstva pokrenuli
veliku akciju borbe protiv pušenja, velika duhanska kompanija
"Korea Tobacco i Ginseng Corp" izbacili su na tržište deset
milijuna kutija cigareta oslikanih motivima s World Cupa.#L#
"Oni ismijavaju naše pokušaje da SP protekne bez nikotina," kazao
je Ryu Ho-kyun jedan od čelnika kampanje protiv pušenja. Duhanske
kompanije međutim, ne krše niti jedan zakon, jer na kutijama nije
otisnut službeni znak World Cupa. Kutije će biti oslikane s deset
nogometnih poteza, te deset korejskih plesova. Prodavat će se za
vrijeme svjetskog prvenstva u zrakoplovnim lukama, hotelima, duty-
free shopovima, te na mnogim turističkim destinacijama.
Južna Koreja je po prodaji cigareta osma zemlja na svijetu, a od 47
milijuna stanovnika više od 13 milijuna Koreanaca puši.
Za vrijeme SP-a na stadionima će biti zabranjeno pušenje, no podno
tribina nalazit će se mjesta na kojima će biti dozvoljeno uživanje u
cigaretama.
(Hina) dl dl