FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HOLLYWOOD - META PROIZVOĐAČA CIGARETA

LOS ANGELES, 17. ožujka (Hina/AFP) - Industrija duhana na različite načine potiče Hollywood kako bi se u filmovima što više isticali pušači, unatoč javne kampanje tijekom 1990. godina da se prestane s takvom praksom, navodi se u studiji koja je protekloga tjedna objavljena u Los Angelesu.
LOS ANGELES, 17. ožujka (Hina/AFP) - Industrija duhana na različite načine potiče Hollywood kako bi se u filmovima što više isticali pušači, unatoč javne kampanje tijekom 1990. godina da se prestane s takvom praksom, navodi se u studiji koja je protekloga tjedna objavljena u Los Angelesu. #L# "Korištenje poznatih duhanskih marki od strane poznatih glumaca i redatelja puno je naglašenije nego prije akcija kojima se željelo ograničiti korištenje cigareta u filmskoj industriji i Hollywoodu", potvrđuju autori studije koja je objavljena u časopisu Tobacco Control. Autori Stanton Glantz i Curtis Mekemson s Kalifornijskog sveučilišta, koji su proučili oko 1500 tajnih ugovora između dviju industrija, potvrđuju da se ovakva strategija razvila nakon sve većih organičenja klasičnog reklamiranja. Prema riječima autora u kampanjama se išlo tako daleko, da su proizvođači duhana plaćali samim redateljima kako bi osigurali reklamiranje svojih proizvoda u filmu. "Duhanska industrija privlači nove pušače povezujući svoje proizvode sa 'zabavom', uzbuđenjem, seksom, bogatstvom i moći te prikazujući pušenje kao izraz buntovništva i neovisnosti", potvrđuju autori te kao očiti primjer svoje teorije navode filmove "Policajac s Beverly Hillsa" iz 1984. s Eddiejem Murphyjem i "Ja, ja i Irena" (2000.) s Jimom Careyjem. U studiji se navodi da se 80 posto cigareta pojavljuje u filmovima snimljenim u Hollywoodu tijekom 1990-ih godina, a najčešća marka je Marlboro. (Hina) dš bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙