ZAGREB, 18. ožujka (Hina) - Prvi broj "Poslovnog tjednika", 21. izdanja Europapres holdinga, pojavio se jutros na kioscima, s aktualnom temom pronevjere novca u Riječkoj banci i tvrdnjom da je taj gubitak skrivan četiri
godine.
ZAGREB, 18. ožujka (Hina) - Prvi broj "Poslovnog tjednika", 21.
izdanja Europapres holdinga, pojavio se jutros na kioscima, s
aktualnom temom pronevjere novca u Riječkoj banci i tvrdnjom da je
taj gubitak skrivan četiri godine.#L#
Na 100 stranica u boji i početnom nakladom od 50.000 primjeraka,
Poslovni tjednik donosi i razgovor s Steveom Hankeom, jednim od
najutjecajnijih svjetskih ekonomista, temu o mogućim
nasljednicima ministra gospodarstva Goranka Fižulića kao i o
razvojnim fondovima. Tu je i tekst o sve skupljem ljetovanju na
Jadranu i dizanju cijena i za 60 posto, kao i analiza pojavnosti da
se domaće tvrtke udružuju i tako brane od inozemne konkurencije.
Središnji dio Tjednika rezerviran je za 16 stranica Poslovnog
savjetnika, pitanja i odgovore iz domena poreza, carina i radnog
zakonodavstva, nekoliko stranica posvećeno je primjenjivoj
informatičkoj tehnologiji u poslovanju, a pred kraj je rubrika Moj
novac, koja donosi usporedbu stambene štednje i dobrovoljne
mirovinske štednje.
Uz hrvatsko, tjednik će se pojaviti i na tržištima Slovenije, BiH i
SRJ, a glavni urednik Miodrag Šajatović ističe da je časopis
koncipiran tako da zadovolji raznolike interese poslovnih ljudi,
kao i onih koji bi to željeli postati.
Oko 80 posto tjednika posvećeno je temama kako zaraditi odnosno
kako ne izgubiti, dok će ostalih 20 posto biti kako zarađeno
investirati odnosno potrošiti, pojašnjava Šajatović.
U redakciji je 30-ak urednika i novinara, čija je okosnica ekipa
koja je stvarala Poslovni svijet u Večernjem listu te gospodarski
novinari koji su prešli iz više redakcija.
(Hina) db ds