DUESSELDORF, 5. ožujka (Hina/DPA) - Njemački proizvođač kemijskih proizvoda i deterdženata Henkel prošle je godine povećao prodaju za 4,9 posto na 9,4 milijarde eura. Istodobno je dobit iz prošlogodišnjeg poslovanja u usporedbi sa
godinom prije smanjena za 6,8 posto na 885 milijuna eura, a čista dobit za 5,7 posto na 476 milijuna eura, objavljeno je iz Henkela.
DUESSELDORF, 5. ožujka (Hina/DPA) - Njemački proizvođač kemijskih
proizvoda i deterdženata Henkel prošle je godine povećao prodaju za
4,9 posto na 9,4 milijarde eura. Istodobno je dobit iz
prošlogodišnjeg poslovanja u usporedbi sa godinom prije smanjena
za 6,8 posto na 885 milijuna eura, a čista dobit za 5,7 posto na 476
milijuna eura, objavljeno je iz Henkela.#L#
Ove godine u tom koncernu žele ostvariti više od 10 milijardi eura
prihoda od prodaje, a dobit iz poslovanja povećati za 10 posto.
U Henkelu ocjenjuju da su lani, usprkos pogoršanim gospodarskim
prilikama, poslovali uspješno.
Slabiji rezultati ostvarene dobiti posljedica su svjetske recesije
i povećanja cijena sirovina, koje su pogodile prije svega sektor
ljepila, čija je prodaja u visini od 1,3 milijarde eura bila na
istoj razini kao u prethodnoj godini, dok se dobit smanjila za 30,6
posto na 110 milijuna eura kod ljepila za široku potrošnju te za
28,5 posto na 138 milijuna eura kod industrijskih ljepila.
U okviru koncerna najviše je povećana prodaja sredstava za pranje i
čišćenje, koja je sa 3,1 milijardom eura prihoda zabilježila 8,7
postotni rast. Dobit je u tom sektoru porasla za 12,9 posto na 243
milijuna eura. Isto tako uspješno je poslovao sektor kozmetike koji
je ostvario 166 milijuna eura dobiti, što je 12 posto više nego u
godini prije.
Henkel, koji ima podružnice u 70 država svijeta, lani je prodaju u
Europi povećao za 3,8 posto na 6,8 milijardi eura. Prodaja u
Sjevernoj Americi porasla je za 7,2 posto na 1,4 milijarde eura, a u
Aziji za 0,5 posto na 754 milijuna eura. Najveći rast prodaje
zabilježen je u državama Južne Amerike, i to za 22,6 posto na 487
milijuna eura.
(Hina) ds