FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VINKOVCI: ODRŽAN OKRUGLI STOL O RAZVOJU PANEUROSPKOG KORIDORA 5C

VINKOVCI, 16. ožujka (Hina) - U organizaciji vinkovačke podružnice Hrvatske stranke prava (HSP) danas je u Vinkovcima održan okrugli stol o razvoju paneuropskoga željezničkog koridora 5C, koji Hrvatskom prolazi u dužini 129,6 km, a kroz BiH 430 km.
VINKOVCI, 16. ožujka (Hina) - U organizaciji vinkovačke podružnice Hrvatske stranke prava (HSP) danas je u Vinkovcima održan okrugli stol o razvoju paneuropskoga željezničkog koridora 5C, koji Hrvatskom prolazi u dužini 129,6 km, a kroz BiH 430 km.#L# Riječ je o pruzi koja se proteže od hrvatske državne granice s Mađarskom preko Osijeka i Šamca u Republici Hrvatskoj, zatim Doboja, Sarajeva i Mostara u BiH, te ide dolinom Neretve do južne Hrvatske - Metkovića i Ploča. Tu prugu kroz Bih treba obnoviti, a cijelom dužinom kroz Hrvatsku i BiH modernizirati. Na okruglome stolu, koji je vodio saborski zastupnik HSP-a Tonči Tadić, sudjelovali su predsjednik HSP-a Anto Đapić, predstavnici uprave Hrvatskih željeznica (HŽ), dunavskih luka u Osijeku i Vukovaru, Nezavisnog sindikata Luke Ploče, te Vukovarsko- srijemske županije, gradova Vinkovaca i Vukovara i općina Bogdanovaca, Markušice i Antunovca. Prema riječima Ante Đapića, obnova željezničke infrastrukture nije samo jedan od najizravnijih oblika potpore razvoju istočne Slavonije, nego i razvoju hrvatskoga gospodarstva uopće. On smatra da je, osim paneuropskoga željezničkog koridora 5C, važno obnoviti i pruge Osijek - Vinkovci i Luka Vukovar - Šamac. Da je željeznički koridor 5C vrlo važan za Hrvatsku, složili su se i ostali sudionici okruglog stola ističući pritom kako je za razvoj tog koridora bitna i suradnja BiH. Hrvatska, kako je rekao Anto Đapić, još nema odgovarajućih jamstava željezničkih poduzeća u BiH da će uskoro početi obnova pruge 5C koridora. Istodobno, BiH pritiskom želi postići da Hrvatska prihvati za nas nepovoljan sporazum o Luci Ploče, rekao je Đapić. Prema riječima ravnatelja vukovarske Lučke uprave Tomislava Latinca, bosanskohercegovačko tržište presudno je za budući razvoj i poslovanje vukovarske Luke i u tom smislu, dodao je Latinac, gospodarska strategija razvoja BiH za vukovarsku je Luku važnija od strategije razvoja Hrvatske. Latinac se, kao i ravnatelj osječke Luke Jozo Kopilaš, usprotivio gradnji kanala Dunav-Sava. Gradnja toga kanala, prema mišljenju Latinca, više nema nikakvog opravdanja nakon što se raspala bivša jugoslavenska federacija. Njime bi se povezala srpska područja, a Hrvatska od tog kanala ne bi imala velike koristi, istaknuo je direktor vukovarske Lučke uprave Latinac. (Hina) žd jn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙