ZAGREB, 14. ožujka (Hina) - Hrvatska elektroprivreda, u današnjoj čestitci svojim kupcima i udrugama za zaštitu potrošača u Hrvatskoj, u povodu 15. ožujka - Svjetskog dan prava potrošača, napominje kako su uveli neke novosti u
komunikaciji s potrošačima.
ZAGREB, 14. ožujka (Hina) - Hrvatska elektroprivreda, u današnjoj
čestitci svojim kupcima i udrugama za zaštitu potrošača u
Hrvatskoj, u povodu 15. ožujka - Svjetskog dan prava potrošača,
napominje kako su uveli neke novosti u komunikaciji s
potrošačima.#L#
Najvažnija je uvođenje terminalnih očitača električnih brojila,
čime se postiže automatska kontrola očitanog stanja, uklanja
mogućnost ljudske pogreške kod očitanja i prijepisa, ubrzava
postupak i bitno smanjuje broj reklamacija na obračun utrošene
električne energije, ističu iz HEP-a.
Napominju kako je započelo i uvođenje kartičnih brojila koja kupcu
omogućavaju planiranje troška za električnu energiju i ukidaju
potrebu očitanja i dosadašnjeg postupka naplate, što je posebno
zanimljivo za iznajmljivače stanova i poslovnih prostora.
Također se radi i na poboljšanju usluge putem besplatnog
potrošačkog telefona 9820 za informacije o cijenama, stanju
računa, intervencijama u slučaju kvara i ostalome.
Podsjećajući da je u siječnju počela primjena novih zakona iz sfere
energetike, iz HEP-a napominju, da u sklopu tih zakona, njihovi
stručnjaci u suradnji s ovlaštenim institucijama pripremaju niz
propisa koji definiraju ugovorni odnos između isporučitelja i
kupca električne energije. To su Tarifni sustav za prodaju
električne energije, Opći uvjeti isporuke električne energije i
Pravilnik o priključenju na elektroenergetsku mrežu, a u HEP-u
očekuju da će njihovo donošenje i primjena doprinijeti uspostavi
jasnijeg i još korektnijeg odnosa između Hrvatske elektroprivrede
i kupaca električne energije, u skladu s normama kakve danas
poznaje i propisuje Europa.
(Hina) pp ds