FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:SVE VEĆI INTERES GOSPODARSTVENIKA ZA LUKU PLOČE

PLOČE, 25. veljače (Hina) - Otvaranjem mosta preko Save kod Bosanskog Šamca ,čije je puštanje u promet najavljeno za sredinu ožujka, jača interes gospodarstvenika srednjoeuropskih zemalja za pločansku luku koja u tome vidi svoje financijske i razvojne šanse, kazao je danas ravnatelj pločanske Lučke uprave Srećko Erak.
PLOČE, 25. veljače (Hina) - Otvaranjem mosta preko Save kod Bosanskog Šamca ,čije je puštanje u promet najavljeno za sredinu ožujka, jača interes gospodarstvenika srednjoeuropskih zemalja za pločansku luku koja u tome vidi svoje financijske i razvojne šanse, kazao je danas ravnatelj pločanske Lučke uprave Srećko Erak.#L# Na vezovima najveće dalmatinske luke sve je više specijaliziranih terminala, a svjetski priznate norme prekrcaja teret upotpunjuju pločansku luku novim sadržajima pa Ploče postaju nezaobilazna srednjoeuropska luka na hrvatskom jugu. Most preko Save osim povećanog tereta na pločanski željeznički kolodvor dovodi i sve više turista i drugih putnika, a uskoro se očekuje i neposredna veza između Zagreba i Sarajeva. Nakon što su u Budimpešti prošlog tjedna predstavnici Mađarske, Hrvatske i Bosne i Hercegovine predstavili projekt "Razvojni planovi i komercijalne mogućnosti C-ogranka Petog paneuropskog prometnog koridora" uz posebno sudjelovanje i potporu pločanske luke, interes za taj prometni pravac sve je veći. Radi se o koridoru koji pločansku luku preko Sarajeva, Šamca, Osijeka, Belog Manastira i Pečuha povezuje s Budimpeštom, a potom i s Ukrajinom. Budimpeštansko predstavljanje tog projekta posebno je aktualiziralo puštanje u promet cestovno-željezničkog mosta preko Save kod Bosanskog Šamca. Računa se da će se u taj željeznički pravac uložiti oko 250 milijuna eura. Za modernizaciju željezničke trase u Hrvatskoj Europska investicijska banka odobrila je Hrvatskim željeznicama 40 milijuna eura, a hrvatska država treba osigurati dodatnih 56 milijuna eura. U suvremenim gospodarskim uvjetima zemlje srednje Europe za izvoz svojih roba traže najkraći i najjeftiniji put za neku od europskih luka. Taj put vodi za hrvatsku luku Ploče koja postaje najznačajnija srednjoeuropska luka. Stoga Hrvatske željeznice prijevozom robe i putnika između Budimpešte i Ploča računaju ostvariti povoljan financijski rezultat, pa bi se mjesečno uprihodilo i do 20 milijuna DEM. (Hina) tc/tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙