FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:U BUDIMPEŠTI PREDSTAVLJENE MOGUĆNOSTI V. C PROMETNOG KORIDORA

BUDIMPEŠTA, 12. veljače (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ), Mađarske željeznice, sve tri bosansko-hercegovačke željeznice te predstavnici Luke Ploče, danas su u sjedištu Mađarskih željeznica u Budimpešti predstavili željezničke i lučke mogućnosti C ogranka V. paneuropskog koridora.
BUDIMPEŠTA, 12. veljače (Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ), Mađarske željeznice, sve tri bosansko-hercegovačke željeznice te predstavnici Luke Ploče, danas su u sjedištu Mađarskih željeznica u Budimpešti predstavili željezničke i lučke mogućnosti C ogranka V. paneuropskog koridora.#L# Riječ je o koridoru koji povezuje Luku Ploče, preko Sarajeva, Šamca, Osijeka, Belog Manastira i Pečuha, s Budimpeštom gdje se priključuje na V. paneuropski prometni koridor koji vodi do Ukrajine. Predsjednik Uprave HŽ-a Marijan Drempetić je istaknuo da će HŽ do 2005. godine obnoviti svoj dio koridora, dužine 124,4 kilometra i obuhvaća željezničke pruge Beli Manastir-Osijek- Strizivojna/Vrpolje-Slavonski Šamac te Metković-Ploče. Za modernizaciju tog dijela koridora Europska investicijska banka (EIB) odobrila je zajam u visini od 40 milijuna eura, a Hrvatska treba osigurati dodatnih 56 milijuna eura, kazao je Drempetić. Modernizacijom željezničke pruge na čitavom koridoru V. C, očekuje Drempetić, vrijeme putovanja vlakova između Budimpešte i Ploča u putničkom prijevozu smanjilo bi se sa 13,16 sati na 10,30 sati, a u teretnom prijevozu sa 25,45 sati na 17,10 sati. Ta vozna vremena vlakova moguće je skratiti ulaganjima u infrastrukturu i prijevozna sredstva ili skraćivanjem vremena zadržavanja vlakova na pograničnim kolodvorima. Pritom je u infrastrukturu potrebno uložiti oko 500 tisuća eura, da bi se dobila ušteda u vožnji vlaka od 1 minute. Također, u budućnosti se želi postići i optimalno vrijeme zadržavanja vlakova na granicama od 30 minuta u teretnom prijevozu te 3 minute u putničkom prijevozu, što će poboljšati promet na spomenutom pravcu, kazao je. Svrha današnje prezentacije bila je podsjetiti mađarske gospodarstvenike i otpremničke tvrtke na nekadašnje mogućnosti ovoga važnog željezničkog pravca između Baltika i Jadrana. Na prezentaciji je bilo riječi i o razvojnim planovima Mađarskih željeznica, o programu obnove i razvoja željezničke infrastrukture na dijelu V. C koridora u Bosni i Hercegovini, kao i o komercijalnim mogućnostima Luke Ploče. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙