FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: HŽ BI OD 2005. TREBAO NABAVITI 12 DESIRO VLAKOVA, VRIJEDNIH PO 2 MILIJUNA EURA

ZAGREB, 19. veljače (Hina) - Hrvatske željeznice trebale bi do 2005. nabaviti i pustiti u prigradski i međugradski promet 12 DESIRO vlakova, čija je pojedinačna cijena veća od dva milijuna eura, a krajem 2003. planiraju kupiti i 13 nagibnih vlakova s kojim će povezati Zagreb i Rijeku, te Zagreb i Split.
ZAGREB, 19. veljače (Hina) - Hrvatske željeznice trebale bi do 2005. nabaviti i pustiti u prigradski i međugradski promet 12 DESIRO vlakova, čija je pojedinačna cijena veća od dva milijuna eura, a krajem 2003. planiraju kupiti i 13 nagibnih vlakova s kojim će povezati Zagreb i Rijeku, te Zagreb i Split. #L# Predsjednik uprave i generalni direktor HŽ-a Marijan Drempetić iznio je to na današnjem predstavljanju Siemensovog DESIRO dizel motornog vlaka, nakon kojeg su se predstavnici HŽ-a, Siemensa, kao i nekoliko ministarstava, te visoki dužnosnici Bjelovarsko- bilogorske županije uputili na promotivnu vožnju do Bjelovara. Ova promotivna vožnja održava se u sklopu promotivne turneje tog vlaka po Italiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Jugoslaviji i Austriji, a riječ je vlaku najsuvremenije tehnologije, izrađenom od aluminija i za naše prilike poprilično futurističkog dizajna, koji može postići brzinu do 120 km/h. Drempetić je rekao da je to, prema planovima investicija HŽ-a, jedan od 12 vlakova koje kane uvesti u promet do 2005, radi zamjene klasičnih vučnih kompozicija, a s ciljem povezivanja gradova s Zagrebom unutar prstena do 100 kilometara za manje od jednog sata. Ovo je jedan od potencijalnih vlakova koji ćemo iskušati na pruzi prema Bjelovaru, a vlak košta između 2 i 2,2 milijuna eura, rekao je Drempetić. Dodao je da se ti vlakovi isplate, jer su troškovi njihove eksploatacije puno niži od onih vlakova koje danas koristi HŽ, a troškovi održavanja čak desetorostruko manji od klasičnih vučnih garnitura, za čije bi zamjenjivanje trebalo 25 dizel motornih garniture. Za ukupnu zamjenu svih dotrajalih kompozicija HŽ bi trebao ukupno oko 100 vlakova, rekao je Drempetić, podsjetivši da je posljednje vlakove HŽ kupio prije više od 20 godina. Drempetić je naglasio da se ti vlakovi neće kupovati iz proračunskih sredstava, već iz prihoda HŽ-a, te da imaju podršku vlade i resornih ministarstava, prije svega u modernizaciji željezničkog prometa i infrastruktura. Direktor prodaje vučnih vozila Siemensa Agidius Wolf istaknuo je da je DESIRO vlak jedan od najsofisticiranijih proizvoda Siemensa u porodici vučnih vozila, koji već vozi u Sloveniji, Njemačkoj, a narudžbe stižu iz Danske, Mađarske i Rumunjske. (Hina) nz ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙