KOPRIVNICA/ZAGREB, 15. veljače (Hina) - Pojedini Podravkini proizvodi iz programa Voća i povrća poskupjeli su u prosjeku oko 2,6 posto u odnosu na sve proizvode voća i povrća, dok su u odnosu na cjelokupni asortiman Podravkinih
proizvoda poskupjeli 0,6 posto, objavili su iz te koprivničke tvrtke.
KOPRIVNICA/ZAGREB, 15. veljače (Hina) - Pojedini Podravkini
proizvodi iz programa Voća i povrća poskupjeli su u prosjeku oko 2,6
posto u odnosu na sve proizvode voća i povrća, dok su u odnosu na
cjelokupni asortiman Podravkinih proizvoda poskupjeli 0,6 posto,
objavili su iz te koprivničke tvrtke.#L#
Nove cijene odnose se primarno na nove i inovirane proizvode koji se
odnedavno nalaze na tržištu i u čiji su razvoj i marketing uložena
sredstva. Odluka o povećanju cijena dijela asortimana sukladna je s
kvalitetom proizvoda, ulaganjima u taj program te procjenom
tržišta na kojem se nalaze te je u skladu s poslovnom politikom
tvrtke, priopćili su iz Podravke.
Program voća i povrća, prema podacima iz Podravke, u prvih je šest
prošlogodišnjih mjeseci ostvario prihod od prodaje u visini 85,9
milijuna kuna, što predstavlja sedam posto ukupne vrijednosti
prihoda grupe Podravka.
Podravka je danas najveći prerađivač voća i povrća u Hrvatskoj te
bilježi jedan od najvećih porasta realizacije na hrvatskom
tržištu, a dobre rezultate postiže i u izvozu. Sirovine na bazi
povrća za vlastitu preradu Podravka otkupljuje od poljoprivrednih
proizvođača iz osam županija, odnosno sa 80 posto u Podravkinoj su
preradi zastupljene sirovina proizvedene u Hrvatskoj. Dio, pak,
sirovina za daljnju preradu Podravka uvozi zbog njihovog
nedostatka na domaćem tržištu.
(Hina) tp ds