ZAGREB, 13. veljače (Hina) - Upoznavanje vodećih hrvatskih gospodarstvenika sa mogućnostima i načinima unaprjeđivanja poslovanja korištenjem novih tehnologija, uz obradu tema vezanih uz Internet i novu ekonomiju, te ostalih
gospodarskih tema, osnovni je cilj novog mjesečnog časopisa o suvremenom poslovanju Croatiabiz.com.
ZAGREB, 13. veljače (Hina) - Upoznavanje vodećih hrvatskih
gospodarstvenika sa mogućnostima i načinima unaprjeđivanja
poslovanja korištenjem novih tehnologija, uz obradu tema vezanih
uz Internet i novu ekonomiju, te ostalih gospodarskih tema, osnovni
je cilj novog mjesečnog časopisa o suvremenom poslovanju
Croatiabiz.com.#L#
Kako je na njegovom današnjem predstavljanju kazao voditelj
uređivačkog kolegija Mate Renić, časopis Croatiabiz.com izdaje se
u nakladi od 50 tisuća primjeraka, te se besplatno distribuira na
adrese 25 tisuća hrvatskih poduzeća, koja po podacima Zavoda za
platni promet ostvaruju najveće prihode u Hrvatskoj.
Sam časopis, pokrenut krajem prošle godine, a čiji je drugi broj
izašao početkom veljače, proizvod je on-line poslovnih servisa
www.croatiabiz.com.
Riječ je o internet stranicama koje sadrže poslovni imenik najvećih
hrvatskih tvrtki te nude niz različitih usluga poduzetnicima -
kompenzacijske sisteme za rješavanje nepodmirenih potraživanja,
transportni servis za organizaciju prijevoza robe, servis
rasprodaje zaliha, bazu javnih natječaja i sl.
(Hina) rub ds