FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KH: "GOLDEN MARKETING" PROFILIRAO SE U NAKLADNIKA ZNANSTVENIH KNJIGA

ZAGREB, 6. veljače (Hina) - Zagrebački "Golden marketing" u proteklih se deset godina profilirao u nakladnika znanstvenih knjiga, a ove će godine objaviti 35 uglavnom znanstvenih djela stranih i domaćih autora.
ZAGREB, 6. veljače (Hina) - Zagrebački "Golden marketing" u proteklih se deset godina profilirao u nakladnika znanstvenih knjiga, a ove će godine objaviti 35 uglavnom znanstvenih djela stranih i domaćih autora. #L# Po riječima direktora te izdavačke kuće Franje Maletića posebnu pozornost javnosti izazvat će prijevod Neufertove knjige "Elementi graditeljskog projektiranja" - kapitalnog djela o graditeljstvu, objavljena 1936., a sad se prvi put pojavljuje na hrvatskom jeziku, zatim udžbenik "Sociologije" Haralambosa/Holborna, jednog od najuglednijih djela te znanstvene discipline. Osim toga u tijeku godine, kako napominje, bit će objelodanjen dvosveščani "Atlas muzike", uvod u znanost o glazbi te pregled osnova i povijesti glazbe, drugi i treći svezak "Filozofije povijesti", nedavno preminula hrvatskoga filozofa Predraga Vranickog, te dvije povijesti književnosti - Solarove "Povijesti svjetske književnosti" i Slobodana Prosperova Novaka jednosveščane "Povijesti hrvatske književnosti". Maletić upozorava i na prvi prijevod na hrvatski jezik nakon dvije tisuće godina znamenita djela rimskoga pisca Vegencija "O vojnoj vještini". "'Golden marketing' opredijelio se za znanstvenu knjigu, jer u Hrvatskoj znatno zaostajemo, usprkos velikim potrebama, za svjetskim dostignućima u objavljivanju znanstvenih naslova", rekao je Maletić. Dodao je kako je izdavanje znanstvenih djela jedan od najtežih nakladničkih poslova, jer ih moraju raditi vrsni stručnjaci, a za to je primjer opsežna knjiga "Arhitektonsko projektiranje i građenje" na kojoj je radilo 20 ljudi. Upitan može li se živjeti od izdavaštva, Maletić odgovara kako je to na kratku stazu jedna, a na dugu stazu druga priča. "Kad uđete u taj posao, više se iz njega ne može izići. Kapitaliziranje jednog projekta u izdavaštvu ne traje šest mjeseci, nego čak do deset godina", rekao je, dodavši kako se živi teško, ali ako se želi opstati, mora se ulagati. "Golden marketing" u desetgodišnjem profiliranju, prva knjiga koja je objavljena bila je "Tko je tko/Who is who" (1993.), izrastao je u jednog od deset najvećih izdavača znanstvenih knjiga u Hrvatskoj. Ta nakladnička kuća koja zapošljava 12 djelatnika i 50 stalnih vanjskih suradnika dosad je objavila 200 znanstvenih naslova ili 150 tisuća knjiga. Od njih su posebno dobro prihvaćene Gombrichova "Povijest umjetnosti", Bilandžićeva "Hrvatska moderna povijest" i "Management ljudskih potencijala" Fikrete Bahtijarević-Šiber, koja je zahvaljujući internetskoj prodaji osim u Hrvatskoj izazvala gotovo podjednako zanimanje u Beogradu, Sarajevu, Ljubljani i Skopju. Maletić ističe da znanstvenu knjigu uvelike podupire Ministarstvo znanosti i tehnologije, bez čega izdavanje takvih knjiga ne bi bilo moguće. (Hina) mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙